۴/۱۴/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به پلیس شهر وان: 3 زخمی

بر اساس اخباری که سایت روزنامه مان چاپ ترکیه منتشر ساخته است گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به گشودن آتش به سمت پلیس شهر وان ترکیه نموده اند که متاسفانه در این عملیات تروریست 2 پلیس و 1 شهروند ترکیه دچار جراحت شده اند.
حمله تروریستی فوق در شهر وان و در محله کاپی کوی صورت گرفته است، به طوریکه ماشین پلیس های که در حال رفتن به محل کار خود بودند ناگهان در اثر انفجار مینی که توسط پ.ک.ک در جاده جاسازی شده بود ماشین حمل مامورین پلیس کنترل خود را از دست داده و به بیرون از جاده پرت می شود، در همین اثنا گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان اقدام به شلیک گلوله با استفاده از سلاح های دوربرد می کنند که با آتش متقابل نیروهای پلیس ترکیه مواجه شده و در اولین لحظات آتش 2 مامور پلیس و 1 شهروند ترکیه دچار جراحات می شوند. 
مامورین پلیس ترکیه برای تداوی به بیمارستان شهر وان ترکیه منتقل شده و عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز می شود.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/cj8lbl2 
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اینبار کارگران را مورد هدف قرار داد
بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (PKK) در عملیات تروریست اقدام به گشودن آتش به سمت کارگران سد دیاربکیر ترکیه نموده اند.
بر این اساس کارگران سد شهر دیاربکیر منطقه سیلوان که مشغول کار در سد بوده اند به ناگهان مورد هدف آتش از سوی اعضای حزب کارگران کردستان واقع می شوند. خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی و مالی به کارگران وارد نمی شود.
حمله تررویستی حزب کارگران کوردستان به مانند گذشته با استفاده از سلاح های دوربرد صورت گرفته است. 
در حادثه تروریستی مشابهی در همان منطقه گروهی از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به بستن راه مبادلاتی و اقدام به متوقف کردن مینی بوسی می نمایند، که راننده مینی بوس با دیدن افراد مسلح عضو پ.ک.ک به سرعت از منطقه و جاده دور می شود. اعضای حزب پ.ک.ک نیز اقدام به آتش گشودن به سمت ماشین می کنند که خوشبختانه این حادثه تروریست نیز تلفات جانی را در بر نداشت.
نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه پس از آگاهی از این حملات تروریستی عملیات وسیعی را در منطقه برای دستگیری تروریسهای عضو حزب کارگران کوردستان آغاز کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cd576jw

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر