۴/۱۲/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) نگهبان زن را ربود / اخبار جدید

بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به ربودن زن نگهبان یکی از روستاهای شهر وان ترکیه نموده است.
این حادثه تروریستی در 15 کیلومتری شهر وان و در منطقه چاتلاک روی داده است. خانم زومیرا جان (Zümeyra Can) در ساعات پایانی روز به شیردوشی حیوانات خود مشغول بود که ناگهان از طرف عده ای اعضای حزب کارگران کردستان ربوده شده و به نواحی جنگلی گریختند. پس از این حادثه شوهر خانم جان نیز به دنبال آنان به جنگل گریخت که هنوز از هیچ یک از این دو خبری در دست نیست.
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در منطقه عملیات وسیعی را آغاز کرده اند . هنوز از 2 فرد ربوده شده خبری در دست نیست.
در بسیاری از مناطق روستائی با اقلیت کردنشین زنان دوشادوش مردان اقدام به محافظت و نگهبانی از روستا و احشام خود می کنند که دولت نیز در قبال محافظت و نگهبانی حقوق ماهانه اندکی را به آنان پرداخت می کند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/73ptjya
سربازی که در عملیات تروریستی حزب کارگران کوردستان زخمی شده بود شهید شد
در حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که چند روز پیش شهر حکاری و منطقه داغلیجا که منجربه کشته شده 8 سرباز ترکیه و زخمی شدن 19 سرباز دیگر شده بود، متاسفانه یکی از سربازان زخمی شده دیروز در بیمارستان جان خود را از دست داد. 
مراد حاصیرجی اوغلو 27 ساله، سرباز پیاده و از شهر آفیون کارا حیصار ترکیه می باشد که دیروز در بیمارستان GATA دار فانی را وداع گفت.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/7tnnpc7
آن تروریستی عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شد   
هویت عملیات تروریستی که به دو مرکز پلیس ترکیه حملات مسلحانه ای را انجام داده و سبب کشته شدن چندین مامور پلیس ترکیه گشته بود مشخص شده و تروریست مذکور دستیگر شد.
تروریست ثروت.گ با توجه به رای حکم دادگاه شعبه 12 استانبول دستگیر و برای بازپرسی و ادامه مراحل قانونی به عدلیه سوق داده شد.
در تاریخ 28 ژوئن 2012 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) که اقدام به آتش گشودن به سمت مامور نیروی پلیس ترکیه نموده و سبب کشته شدن 1 مامور پلیس ترکیه شده بود در حال فرار توسط پلیس ترکیه دستگیر شد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bllmswn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر