۴/۱۴/۱۳۹۱

دستگیری 2 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر وان ترکیه

بر اساس اخباری که در سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی عملیاتی که برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به دستیگری 2 تروریست شده اند.
عملیات ضد ترور در منطقه باغچه شهیر شهر وان محقق شده است.
از 2 تروریست عضو حزب کارگران کردستان 1 بمب دست سازنیز کشف شده است. 2 تروریست برای بررسی و ادامه جریان اداری به ژاندرامری منطقه اعزام شدند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cqcx4nh
حمله تروریستی در شهر مرسین ترکیه
بر اساس اخباری که در سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است عملیات تروریستی و بمب گذاری در شهر مرسین و در مقر نگهبانی پلیس شهر صورت گرفته است. 
بر این اساس 1 بمب در نزدیکی محل نگهبانی با صدای مهیبی منفجر شده و سبب ترس شهروندان گشته است. خوشبختانه در ایت حادثه تروریستی کشت هو یا زخمی وجود ندارد و فقط شیشه های خانه ها و ماشین های پارک شده خسارت دیده است.
بمب دیگر در کنار مسجد موغدات و نزدیکی سوپرمارکت منفجر شده است که خوشبختانه این بمب نیز خسارت مالی به بار نیاورده و تنها شیشه های اطراف خسارت دیده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dys37vb
کشف 5 پناهگاه حزب کارگران کردستان در شهر ارزروم
پلیس شهر ارزروم پس از دستگیری چند تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) و پس از بازجوئی از تروریست ها بر اساس گفته های اعضای پ.ک.ک اقدام به جستجوی مناطق مشخصی از شهر ارزروم ترکیه نموده است و در این جستجوها 5 پناهگاه پ.ک.ک کشف شده است.
در پناهگاهها 4 بمب دست ساز، 3 کیلوگرم آمونیوم نیترات، 13 عدد فتیله، کابلی به اندازه 500 متر، 1 بی سیم، کیت های بمب ، وسائل زندگی و ...بدست آمده است.
در آدرس دیگری در روستای قارایازی گوک سو 35 کیلوگرم آمونیوم نیترات نیز کشف شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/crr92uj
اعضای حزب کارگران کردستان کامیون را به آتش کشیده و راننده را ربودند
گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک و در منطقه بیت الشباب 2 کامیونی که در راه آوردن شن به منطقه برای راه سازی بودند را به آتش کشیده و 2 راننده را نیز ربودند.
این حادثه تروریست دیشب روی داده است، نیروهای نظامی ترکیه برای دستیگی تروریستها اقدام به آغاز عملیات در منطقه نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d987k23
در قبرس 3 هزار میلیتان حزب کارگران کردستان وجود دارد
درویش اراوغلو رئیس بخش ترک نشین قبرس در برنامه زنده ای که قرار داشت از تحرکات اسرائیل بر علیه ترکیه در قبرس جنوبی مطالب قابل تاملی را یاد کرد و در پایان از وجود 3 هزار تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در بخش رم نشین قبرس خبر داد.
درویش اراوغلو که در برنامه تلویزیونی کانال A ترکیه حضور داشت از هم سو شدن با برنامه ترکیه در این زمینه یاد کرد.
بنا به گفته ها درویش اراوغلو اسرائیل پس از شکر آب اوضاع سیاسی با ترکیه اقدام به تعلیم و آموزش تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان در بخش رم نشین قبرس نموده و اکنون بیش از 3 هزار تروریست در بخش روم نشین قبرس وجود دارند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d5vmwj4

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر