۴/۱۲/۱۳۹۱

ربودن یک راننده توسط حزب کارگران کردستان / استفاده ابزاری بشار اسد از پ.ک.ک

بر اساس اطلاعاتی که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدام ضد انسانی خود اقدام به ربودن راننده یکی از ماشین های حمل نان نموده اند.
بر این اساس دسته ای از اعضای حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی و در منطقه اوواجیک راننده ماشین حمل نان را به زور اسلحه ربوده اند.
بر اساس منابع خبری عملیات  وسیعی در منطقه برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان  و راننده ربوده شده آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/8x4g8ce
بشار اسد و رژیم بعث اجازه برافراشتن پرچم حزب کارگران کردستان را در نقطه صفر مرزی صادرکرد
بشار اسد و حزب بعث برای کشیدن ترکیه به سمت جنگ از هر گونه توطئه ای دست برنمی دارند، در جدیدترین اقدام پروواکاسیونوار اینبار بشار اسد اجازه برافراشته شدن پرچم حزب کارگران کوردستان (PKK) در نقطه صفر مرزی با ترکیه را صادر کرد به طوریکه که اکنون پرچم این سازمان تروریستی در نقطه صفر مرزی برافراشته شده است.
این اقدام پس از ساقط کردن جنگنده F-4 بدون سلاح ترکیه در آب های بین المللی دومین نیرنگ رژیم دیکتاتور سوریه می باشد. 
پرچم حزب کارگران کردستان در شهر عین العرب که هم مرز با شهر شانلی اورفای ترکیه می باشد بر فراز تپه ای 15 متری قرار گرفته به طوریکه با چشم غیر مسلح از ترکیه قابل روئیت می باشد. در فاصله 200 متری از پرچم حزب کارگران کوردستان نیز پرچم رسمی دولت ترکیه برافراشته شده است. 
بسیاری از اهالی منطقه طرف سوریه ای (مورشد پینار) از 16 ماه پیش میلیتانهای حزب کارگران کردستان را با چشم خود می دیدند که به طور مسلح و آزاد در حال گردش در طرف سوریه اند ولی اکنون با برافراشته شدن پرچم پ.ک.ک بر همراهی رژیم بعث و حزب کارگران کوردستان به مانند گذشته یقین داریم.
بستگان ترکیه ای که در آنسوی خاک سوریه اقامت دارند نیز از اعمال تروریست مدارانه و نژادپرستانه حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اظهار انزجار می کنند. به گفته آنان روزی نیست که تروریستهای حزب کارگران کوردستان اقدام به عمل خشونت بار از جمله کشتار، ترویج خشونت، راهزنی، آدم ربائی و .. در منطقه نداشته باشند. بیشتر مواضع سوریه ای نزدیک به نقطه مرزی ترکیه طی چند ماه گذشته از سوی حزب کارگران کوردستان حفاظت می شود و این انسانها برای جلوگیری از ورود آوارگان سوریه ای به خاک ترکیه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
باتوجه به منابع اطلاعاتی عملیات تروریستی ماهها گذشته که منجربه کشته شدن 17 سرباز ترکیه شد نیز از همین منطقه به خاک ترکیه نفوذ کرده است. برافراشته شدن پرچم حزب کارگران ردستان تنها چند روز پس از اقدام تروریستی پ.ک.ک در کشته شدن 8 سرباز ترکیه ای می باشد و به نظر کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم این عمل بشار اسد حاوی پیامی برای دولت ترکیه می باشد.
البته شایان ذکر هست سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) طی سالهای گذشته به طور متمادی از سوی حزب بعث و رژیم بشار اسد حمایت می شد، حتی در گذشته و امروز نیز تعدد بسیار زیادی از کمپ های آموزش و نظامی پ.ک.ک در نقاط مرزی سوریه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7k2z2rz

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر