۵/۱۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 20 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکه منتشر کرده است، طی عملیات نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ارتش ترکیه موفق به هلاکت 6 تروریست از میلیتانهای پ.ک.ک شده است.
درگیریهای نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه شیمیدنلی از توابع شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است. 
تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان قصد حمل و جاسازی انواع سلاح های سنگین در کوهها و تپه های اطراف گاومن داشته اند که با استفاده از دوربین های ترمال و هواپیماهای بدون سرنشین (هرون) تثبیت شده و عملیات ضد تروریستی آغاز می گردد، که خوشبختانه با هلاکت 6 تروریست خاتمه می یابد.
عملیات در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ogk9el
شروع عملیات ضد تروریستی بر علیه حزب کارگران کردستان
دیروز و در حوالی بعد از ظهر نیروهای نظامی ترکیه عملیات وسیعی را در کوهها جودی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) آغاز کرده اند. نیروهای زمینی درگیر در منطقه از طریق هلیکوپترهای جنگنده ترکیه حمایت می شوند.
کوه جودی به علت نوع توپوگرافی یکی از پناه گاههای امن برای مخفی شدن حزب کارگران کردستان می باشد. تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان از کوه جودی برای گذر امن از شمال عراق و ورود به ترکیه نیز بهره می جویند. در این عملیات فوق کاماندوهای ارتش ترکیه و نیروهای مبارزه مخصوص ترور نیز حضوری فعال دارند. چندین منطقه از گذرگاههای کوه جودی پس از تثبیت وجود و گذر تروریستها بمباران شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8o9np7h
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری ترکیه: 2 شهید
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است چندین دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در عملیات همزمانی چند پاسگاه نظامی منطقه حکاری، چوکورجا را مورد هدف حملات تروریستی قرار داده اند. متاسفانه در این حملات تروریستی 2 نگهبان ترکیه شهید و چندین نظامی و غیرنظامی نیز زخمی شده اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 13:00 و به صورت همزمان صورت گرفته است. این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های سنگین صورت گرفته است و نشان از نزدیکی تروریستها به محل می باشد.
پس از حمله تروریستی اولیه حزب کارگران کردستان نیروهای ترکیه ای نیز در عین حال پاسخ دادند که برای دقایقی بین تروریستهای پ.ک.ک و نیروهای نظامی ترکیه  آتش مستقیمی رد و بدل شده است. پس از درگیریهای هلیکوپترهای نوع اسکورسکی و کبری نیز به منطقه اعزام شدند تا گذرگاههای احتمالی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان برای ورود به شمال عراق را بمباران کنند.   
عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه ادامه دارد. بر اساس آخرین اخبارها تعداد کشته شده گان ترکیه ای 8 و تعداد به هلاکت رسیدگان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بیش از 14 تروریست شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bou5j3l

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر