۵/۱۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 39 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی درگیری هائی که از 5 روز گذشته در مانطق شیمدینلی و اروح ترکیه داشته اند موفق به هلاکت رساندن 39 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) شده اند.
از تاریخ 22 جولای 2012 نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه پس از تثبیت گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که قصد ورود به خاک ترکیه از طریق مرز عراق را داشتند عملیات وسعی با شرکت 2000 نیروی نظامی ترکیه در مناطق صفر مرزی ترکیه و عراق آغاز شده است. 
طی روزهای متوالی نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه بارها به تعقیب و گریز میلیتانهای حزب کارگران کوردستان پرداخته و دقایق و ساعاتی نیز به رد و بدل شدن آتش سنگین مشغول بوده اند ،بنا به اخبار ارسالی از مطنقه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به هلاکت 39 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان شده اند. متاسفانه در این عملیات های چند روزه 2 گروهبان ترکیه نیز کشته شده است.
علاوه بر تروریستهای کشته شده بسیاری از میلیتانهای مسلح حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نیز دچار جراحت های متعددی ناشی از درگری های چند روز گذشته شده اند، بنا به تصاویر گروههای امنیتی و اطلاعاتی ترکیه میلیتانهای زخمی به روستاها و شهرهای نزدیک به نقاط صفر مرزی ترکیه منتقل شده اند.
کوهها گامون که در نزدیکی نقطه صفر مرزی ترکیه واقع شده اند طی روزهای گذشته محل عملیاتهای مختلفی از سوی نظامیان ترکیه بر علیه مییلتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بود، به طوریکه بارها گذرگاه های خروجی و ورودی تروریتسها توسط هلیکوپترها مورد هدف واقع شده و مناطق خاصی بمباران شدند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ck8vnc7
بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه پس از تشدید عملیات های تروریستی توسط حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیروهای نظامی ترکیه نیز در حال اجرای عملیات های متعددی بر علیه این سازمان فاناتیک و خشونت طلب کرد می باشند.
در جدیدترین عملیات های ضد ترور و تروریست هواپیماهای ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق را برای چندین بار مورد هدف بمباران قرار داده ند.
هنوز جزئیات عملیاتهای بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ا زسوی ارگانهای ذیربط نظامی ترکیه منتشر نشده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8aeb6j
میلیتانهای حزب کارگران کردستان مسئول اداری روستا را ربوده و به گروگان گرفتند
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در جدیدترین سلسله اقدامات متحجر آمیز اقدام به روبودن و گروگان گیری یکی از مسئولین اداری روستائی در شهر زلزله زده وان ترکیه نموده اند.
روستای سارای که در 30 کیلومتری شهر زلزله زده وان ترکیه می باشد دیروز در ساعت 16:00 مورد هدف یک گروه از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان واقع شده و اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از مسئولین اداری روستای فوق گشته اند. 
برای بازپس گیری شخص ربوده شده عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dybtsla
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 2 سرباز ترکیه کشته شد
بنا به اخباری که سایت روزنامه زمان دقایقی پیش منتشر کرد متاسفانه طی حمله تروریستی که از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه لیجه از توابع شهر دیاربکیر ترکی هانجام داده اند 2 سرباز ترکیه کشته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvo9pzq

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر