۵/۰۹/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 2 شهید ، 10 زخمی

بنا به اخبار منتشر شده توسط سایت خبری روزنامه استار چاپ ترکیه، نیروهای نظامی ترکیه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه شیمدینلی از حوالی شهر حکاری ترکیه داشته اند بنا به آمار اولیه متاسفانه 2 سرباز ترکیه شهید و 10 سرباز دیگر زخمی شده اند.
عملیات ضد ترور نیروهای نظامی ترکیه از تاریخ 29 جولای 2012 پس از تثبیت یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه آغاز شده است. بر اساس اخبار منتشر شده نیروهای نظامی ترکیه به دفعات با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برخورد داشته اند و برای دقایقی نیز آتش رد و بدل شده است.
عملیات نیروهای نظامی ترکیه بر علیه حزب کارگران کوردستان در منطقه با حمایت هلیکوپترهای اسکورسکی و کبری در حال ادامه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctlv857
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه شیمدینلی
دیروز در حوالی نصف شب در نقطه صفر مرزی ترکیه- عراق گروهی از تروریست های عضو حزب کارگران کوردستان توسط هرون ها و دوربین های دید در شب تثبیت شده و نظامیان متعددی به منطقه اعزام شده اند. 
تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان (PKK) در کوههای گامون ترکیه تثبیت شده اند، پس از تثبیت تروریستها هلی کوپترهای اسکورسکی و کبری برای ساعاتی گذر گاههای احتمالی تروریستها را مورد بمباران قرار داده اند.
بیشتر تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان از طریق کوههای مرزی عراق وارد خاک ترکیه شده و پس از اجرای عملیات تروریستی به کمپ های پ.ک.ک در شمال عراق باز می گردند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c25ad34
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر تونجلی ترکیه
گروهی از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای ژاندارمری شهر تونجلی ترکیه نموده اند. تروریستهای مذکور با استفاده از انواع سلاح های دوربرد عملیات تروریستی مذکور را محقق ساخته اند.
نیروهای ترکیه در اولین لحظات این حمله تروریستی با آتش متقابل پاسخ دادند. خوشبختانه این عملیات تروریستی تلفات جانی بهمراه نداشت، نیروهای نظامی ترکیه در حال انجام عملیات در منطقه می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c9jh36f

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر