۶/۰۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان و قتل کودکان

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در عملیات های تروریستی که تنها از سال 2007 تا به اکنون محقق ساخته اند سبب قتل عام 23 کودک و 65 شهروند عادی ترکیه ای شده اند. در این عملیاتهای تروریستی 424 نفر از شهروندان ترکیه نیز مجروح گشته اند.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یکی از خشونت طلب ترین و رادیکالترین سازمانهای تروریستی در دنیا می باشد، مهمترین دلیل این خشونت طلبی را می توان در تعداد کشته های شهروندان غیرنظامی، کودکان، زنان حامله، کهنسالان  و ..دیده و بیان کرد.
آخرین قربان آلمینا
آلمینا فرزند یک نظامی ترکیه ای بود که متاسفانه در آخرین عملیات تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر قاضی آنتئپ ترکیه به قتل رسید. آلمینا تنها 1 سال داشت، او بهمراه مادر و پدرش متاسفانه در عملیات تروریستی حزب کارگران کردستان قتل عام شدند. آلمینا در کنار خواهر زاده 11 ساله اش قتل عام شدند.
البته قتل عام آلمینا اولین قتل کودکان خردسال توسط حزب کارگران کوردستان نبود و به احتمال بسیار زیاد آخرین نیز نخواهد بود.        
برای مثال در  تاریخ 26 سپتامبر 2011 میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به ماشین غیرنظامی واقع در یکی از جاده های ترکیه آتش گشوده و سبب قتل عام خانواده ای گشتند، زن موجود در ماشین حامله بود و مادر 4 فرزند که توسط پ.ک.ک قتل عام شد.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/cjgmwgk

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر