۴/۲۰/۱۳۹۱

تاسیس تلویزیون حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در سوریه

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که طی 16 ماهه گذشته پا به پای حکومت بشار و رژیم بعث در کشتار معترضین سوریه ای دست داشته در جدیدترین اقدام خود کانال تلویزیون با نام Ronahi TV که در خط ایدئولوژی و فکری Roj TV می باشد را تاسیس کرده است. در کنار تاسیس تلویزیون روناهی پ.ک.ک 2 بیمارستان نیز برای تداوی مجروحان سوریه ای تاسیس کرده است.
سرحات جولمرگ (Serhat Colemer) که در ماه مارس با فرار از کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است طی اعترافات خود اسناد جدیدی را از همکاری حزب کارگران کوردستان و حکومت بشار اسد برملا ساخت. بر اساس گفته های وی پناهگاه پ.ک.ک در یکی از نواح شهر حتای و در منطقه ارزین بدست آمد که در این پناهگاه تعداد بسیار زیاد اسناد مرتبط با همکاری حزب کارگران کردستان (PKK) و حکومت بشار اسد کشف شد. بر اساس منابع بدست آمده حزب کارگران کوردستان در شهرهای شام و حلب سوریه اقدام به بازگشائی بیمارستانی برای تداوی میلیتانهای زخمی و مجروح پ.ک.ک نموده است. طی حملت 3 ماه گذشته نظامیان ترکیه و نیروهای هوائی ترکی هبه کمپ های حزب کارگران کردستان در مناطق زاپ، قندیل و ... بیش از 50 تروریست زخمی به این بیمارستانها برای تداوی منتقل شده و بعضی از تروریستهای نیز پس از تداوی به شمال عراق و کمپ های پ.ک.ک بازگشته اند. بر اساس همین منابع بدست آمده حزب کارگرام کوردستان تلویزیون به نام "Ronahi TV" که به معنای روشنگری می باشد را نیز در سوریه تاسیس کرده است. در کانال تلویزیونی حزب کارگران کردستان برنامه های حزب پ.ی.د شاخه سوریه ای پ.ک.ک پخش می گردد.
بر اساس اخباری که روزنامه صاباح چاپ ترکیه دست یافته و منتشر ساخته است در یکی از مناطق مرزی سوریه کمپی جدیدی به نام "Komelen Ciwan" برای جذب و تعلیم تروریستهای جوان تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. بسیاری از تروریست ها پس از تعلیم و آموزش بمب گذاری و ترور از طریق خاک ها و مرز عراق به ترکیه منتقل می شوند. شاخه نظامی حزب کارگران کردستان ک هبا نام ه.پ.گ فعالیت می کند پس از اعتراضات صورت گرفته در شهرهای سوریه به دو دسته تقیسم شده و هرماه با نیروهای المخابارات (اطلاعات) و نیروهای بشار اسد در غرب و شرق سوریه اقدام به سرکوب معترضین سوریه ای می نمایند. تعداد میلیتان حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 2 ماه گذشته به بیش از 400 تروریست افزایش یافته است. 
منبع ترجمه مقاله: سایت روزنامه استار چاپ ترکیه
http://tinyurl.com/cdloj9v

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر