۴/۲۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس خبری که در سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 محافظ روستا کشته شده است.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در نزدیکی شهر حاتای و مناطق اسکندرون و کوههای کاتو صورت گرفته است.
عملیات ضد ترور از اواخر دیشب شروع شده بود، علت آنهم بکارگذاشتن مین های متعددی در مانطق اسکندرون و راههای عبوری کوه کاتو بود. که متاسفانه یکی از نگهبانان روستا به نام عمر سالیک بر اثر انفجار مینی که توسز حزب کارگران کوردستان کار گذاشته شده بود جان خود را از دست داد.   
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/7y5d4md
انفجار مینی دیگری در شهر وان ترکیه: 15 پلیس زخمی شد
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه امروز انفجار مینی که  در راه مبادلاتی وان – ائدیرمیت توسط حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کار گذاشته شده بود متاسفانه 15 پلیس ترکیه زخمی ده اند.
مین در نزدیکی محل نگهبانی نیروهای پلیس کار گذاشته شده و با استفاده از کلید راه دور منفجر گشته است. اسامی پلیس های زخمی شده ترکیه از این حادثه تروریستی نیز مشخص شده است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات گسترده ای آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/73ojo5f

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر