۴/۱۸/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 3 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که در این درگیری موفق به هلاکت 3 تروریست از اعضای پ.ک.ک گشته اند.
بر اساس گفته های فرماندار شهر آغری ترکیه در تاریخ 5 جولای 2012 در دوغوبایزیت 11 ترانزیت به وسیله اضعای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شده بود که نیروهای نظامی ترکیه پس از این موضوع اقدام به شروع عملیات نظامی در منطقه نمودند. در تاریخ 8 جولای 2012 طی درگیری که نیروهای نظامی ترکیه با تروریست های حزب کارگران کردستان  در ساعت 16:45 داشته اند موفق به هلاکت 3 تروریست شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cywbfwq
به علت انفجار مین یکی از سربازان ترکیه کشته شد 
بنا به اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه 1 سرباز ترکیه که در حال بررسی و جستجوی تروریست های حزب کارگران کردستان (PKK) بود از انفجار حاصل از مین کارگذاشته شده توسط حزب کارگران کوردستان جان خود را از دست داد.
پس از به آتش کشیدن چندین ترانزیت از سوی حزب کارگران کوردستان در مطنقه تونجلی عملیات وسیعی آغاز شده بود که متاسفانه یک سرباز ترکیه به نام احمد داغلیغی در این عملیات کشته شد.
تروریست های عضو حزب کارگران کردستان طی روزهای گذشته در راه های مبادلاتی مرزی ترکیه اقدام به آتش کشیدن چندین تزانزیت ترکیه نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctofno2
درگیری با حزب کارگران کردستان در شهر بیتلیس ترکیه: 3 زخمی
در شهر بیتلیس ترکیه و در منطقه تاتوان نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دریگری با میلتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 3 سرباز ترکیه مجروح شده است.
درگیری با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از به آتش کشیده شدن ترانزیت های ترکیه ای و آغاز عملیات در منطقه شروع شد. سربازان مجروح شده بنا به اخبار روزنامه جمهوریت ترکیه به بیمارستان شهر بیتلیس ترکیه منتقل شده اند.
عملیات با استفاده از حمایت هلیکوپترها در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bpz3cl4
هدف جدید حزب کارگران کوردستان در منطقه آسیب زدن به اقتاد مردم کرد و منطقه می  باشد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان طی چند روز گذشته اقدام به آتش زدن 16 ترازنیت ترکیه نموده است، هدف ترکیه بدون کوچکترین شکی جلوگیری از اجرای پروژه ای توسعه مناطق کردنشین ترکیه می باشد. مناطق کوردنشین ترکیه طی 10 ساله گذشته میزبانی سرمایه گذاری بسیار زیادی بودند که بنا به آمار رسمی این سرمایه گذاری را با سرمایه گذاری 62 سال پیش می توان مقایسه نمود. انواع تشویق ها و ماده قانون هائی که دولت ترکیه برای جذب سرمایه گذرای داخلی و خارجی در مناطق ترکیه تصویب کرده و به اجرا رسانده هست همگی در جهت تشویق سرمایه گذاری در مناطق کردنشین و جلوگیری از استعمار کردهای ترکیه ای توسط حزب کارگران کردستان (PKK) می باشد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای استعمار شهروندان کورد ترکیه ای از هیچ عملی غیرانسانی و تروریست مابانه دریغ نمی کند، در جدیدترین این سلسله اقدامات شروع به آتش کشیدن ترانزیت های ترکیه می نماید. 
طی روزهای گذشته در همین وبلاگ اخبار اورمیه خبری مبنی بر گشودن آتش به سمت کارگران سد سازی سیلوان را منتشر کردیم، تاکنون 40 شرکت سرمایه گذاری بنا به تهدیدهائی که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دریافت نموده اند برای حفظ جان و سرمایه خود از سرمایه گذاری در مناطق کوردنشین دست کشیده اند.
http://tinyurl.com/cl2duyf
بمباران گذرگاه های حزب کارگران کوردستان
بنا به اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه پس از به آتش کشیدن 16 ترانزیت ترکیه نیروهای نظامی ترکیه اقدام له شروع عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نموده اند و در این عملیات اکثر گذرگاه های پ.ک.ک توسط هلیکوپترهای کبری و اسکورسکی ترکیه بمباران می شود. بیشتر مواضع بمباران شده حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در مناطق تونجلی – ارزینجان صورت گرفته است.
http://tinyurl.com/74lt2yy

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر