۴/۲۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 5 تروریست به هلاک ترسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای نظایم و امنیتی ترکیه طی درگیری که با میلیتانهای سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به هلاکت 5 تروریست عضو پ.ک.ک شده اند.
بر اساس گفته های فرمانداری شهر بینگول بنا بر اخبار دریافتی ارگانهای امنیتی و نظامی ترکیه مبنی بر وجود تروریستها در محله سانجاق و ساری گوموش نیروهای پلیس مبارزه با تروری و نیروهای ژاندارمری عملیاتی بر ضد سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را آغاز می کنند که طی تعقیب و گریزهای چند روز بالاخره در 10 جولای 2012 و در ساعت 23:50 با گروهی از تروریستها درگیری نزدیکی ایجاد می شود که علارغم درخواست تسلیم از سوی نیروهای ترکیه ای اعضای پ.ک.ک اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظام ترکیه می کنند که در این درگیری نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان می شوند. 
تروریستهای به هلاکت رسیده 3 زن و 2 مرد می باشند که مهمترین تروریست به هلاکت رسیده  فردی با کد رمز سرحات فیرات و نام م.د می باشد. از تروریستهای به هلاکت رسیده تعداد بسیار زیاد انواع مهمات، مرمی، بمب های دست ساز، بی سیم، پول، شارژر، دوربین و ...کشف و ضبط  شده است.
طی 1 ماهه گذشته 38 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده، 22 به صورت زنده تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/77a2zj2
6 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای ترکیه 6 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) از طریق شهر شیرناک ترکیه تسلیم نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه شده اند.
تروریستهای دستیگر شده اکثرا عضو حزب کارگران کوردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان م یباشند که در تاریخ 2012/07/10 تسلیم نیروهای ترکیه شده اند. 
تروریست های تسلیم شده برای انجام مراحل قانونی به دادگاه معرفی شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/89l3969
انفجار مین حزب کارگران کردستان: 1 سرباز زخمی شد
در شهر حکاری و در منطقه چوکورجا انفجار مینی که توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) جا سازی شده بود متاسفانه یک  سرباز ترکیه مجروح شد.
انفجار مین در ساعات بعد از ظهر اتفاق افتاده و سرباز مجروح به بیمارستان نظامی شهر حکاری ترکیه منتقل شده است.
برای دستگیری تروریستها در مطنقه عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnkwoqp

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر