۸/۱۵/۱۳۹۱

کشتار فاریس 11 ساله نشانه ایدئولوژی سوخته حزب کارگران کردستان

بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز بمبی جاسازی شده در ماشینی که در محل های که اتفاقاً عروسی نیز در آن جریان داشته توسط اعضای سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) جاسازی شده بود و با منفجر شدن این بمب متاسفانه فاریس کودک 11 ساله و چندین شهروند غیرنظامی ترکیه دچار جراحات عمیقی شده اند که بنا بر اخبار اولیه حال چندین نفر وخیم گزارش شده است.
بمب حزب کارگران کردستان در منطقه شیرناک از توابع شهر حکاری ترکیه در کوچه ای که عروسی نیز در حال جریان بود و در حین گذر ماشین زرهی پلیس منفجر شده است، در این حمله تروریستی در کنار فاریس 11 ساله 18 شهروند غیرنظامی ترکیه نیز آسیب دیده اند. پس از تحقق حمله تروریستی تمامی مجروحان حادثه با استفاده هلی کوپترهای نظامی به چندین بیمارستان منتقل گشتند. 
کشتار کودکان خردسال و شهروندان غیرنظامی به بهترین شکل ممکن نشان از ایدئولوژی سوخته این حزب رادیکال و خشونت طلب کورد می باشد جائی که تنها کشتن مفهوم می یابد. ساکنان منطقه شیمدینلی ترکیه که بارها هدف این چنین حملات تروریستی بوداند علت تحقق این چنین حملات حزب کارگران کردستان که غیرنظامیان را مورد هدف قرار می دهد بی تفاوتی و گریز مردم منطقه از هر گونه خشونت طلبی و رادیکالیسم بیان می دارند. 
بنا بر منابع اطلاعاتی تحقق این حمله تروریتی غیرانسانی از سوی دکتر باهوز اردال که رئیس اعضای سوریه ای پ.ک.ک می باشد صادر شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cltemnk
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 5 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که چند ساعت پیش از مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در نواحی کوه جودی داشته اند که در این درگیری ها موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست گشته اند.
درگیریهای نظامیان ترکیه با اعضای پ.ک.ک در نواحی منطقه شیرناک از حوالی شهر حکاری و کوه جوی صورت گرفته است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c2k5bde
درگیری با حزب کارگران کردستان: 18 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اطلاعیه شهر شیرناک ترکیه طی درگیریهای چند روز گذشته نیروهای نظامی و امنتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در نواحی جودی و کاتو نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 18 تروریست گشته اند.
استاندار شهر شیرناک ترکیه خبر از ادامه عملیاتهای نیروهای نظامی ترکیه با توجه به حمایت مردمی از این عملیاتها خبرداده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwgwekg
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز 8 عدد از هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه طی عملیاتی اقدام به بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شمال عراق نموده اند. 
بر اساس اخبار منتشر شده عملیات بمباران اردوگاه های پ.ک.ک در شمال عراق بیش از 2 ساعت طول کشیده است، هواپیماهای جنگنده ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر برخواسته اند.
بیشتر هدف های هوایپاماهای ترکیه در این عملیات ضد تروریستی کمپهای خاکورک، خینره، زاپ و قندیل بوده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bsp2s3c

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر