۸/۱۷/۱۳۹۱

ورود 1200 نیروی کاماندوی ترکیه به شمال عراق

بر اساس اخباری که در روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است امروز بیش از 1200 نیروی کاماندوی ترکیه برای مبارزه با حزب کارگرن کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) وارد شمال عراق شده اند. 
کاماندوهای وابسته به نیروی Maroon Berets در این عملیات وسیع برون مرزی شرکت داشته اند. بر اساس اولین اخبار منتشر شده نیروهای کاماندوی ترکیه به جهت تعقیب اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مجبور به وارد شدن 5 کیلومتری به خاک شمال عراق گشته اند. 
عملیات نیروهای Maroon Berets بنا به منابع اطلاعاتی برای دستگیری یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان صورت گرفته است و هدف این عملیات ضد تروریستی دقیقاً به مشابه عملیات دستگیری عثمانه بن لادن رهبر سازمان تروریستی القاعده بوده است، چند وقتی میباشد که آمریکا سخنانی مبتنبی بر انجام عملیاتهای مشترک به مانند آنچه که امروز گذشته است را به ترکیه پیشنهاد کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/avosk7l
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه دیشب ساعت 22:30 جنگنده های نوع F-16 ترکیه عملیات وسیعی را بر علیه اردوگاه های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در شمال عراق را تحقق داده اند. 
بر این اساس 6 جنگنده نوع F-16 ترکیه از پایگاه نظامی شهر دیاربکیر برخواسته و اقدام به بمباران اهداف خود در شمال عراق که بیشتر کمپ های مهم و بزرگی به مانند قندیل، خاکورک، زاپ  .. می باشد را مورد هدف قرار داده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bamt4gh
درگیری با حزب کارگران کردستان: 3 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه بیت الشباب و کوههای چوپان داشته اند که در این درگیریها نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 3 تروریست گشته اند. درگیری در ساعت 14:00 به وقت محلی ترکیه اتفاق افتاده است و نیروهای کاماندوی ترکیه در جبهه مقابل درگیری بوده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/aqkebdf

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر