۹/۰۵/۱۳۹۱

هدف از نشر خبر بازداشت 3 زن کرد خراسانی چه بود؟

چند روز پیش بود که مدیای رادیکال کرد منطقه به مانند همیشه با خبرسازی جعلی جنجالی در مدیای مجازی که با عنوان دستگیری 3 زن کرد اهل قوچان در خراسان شمالی به نام های محبوبه خبوشانی، مینا خبوشانی، و بهناز رضازاده منتشر کرد سبب تغییر نگرش ها به واقعیتی به نام خبررسانی در مدیای کورد گشت. 
آیا واقعاً هدف مدیای رادیکال کورد خبررسانی بوده یا بروز کردن پروپاگاندای کردستانی بودن چندین منطقه از خراسان؟
همانطور که در تصویر زیر می بینید خانم مینا خبوشانی در فیسبوک خود خبر دستگیری خود و خواهرش را تماماً تکذیب کرده و پرپاگاندای کردستانی کردن گروههای نژادپرست کرد را نقش بر آب کرد.
حال باید پرسید هدف این گروهها و متاسفانه گروههای مرکزگرای به قول معروف حقوق بشر فارس زبان از نشر این خبر بدون منابع مستقل چه بوده است؟ آیا کمک به نژادپرستی کرد موجود در منطقه در جهت پروپاگاندا سازی یا به واقع حقوق بشر؟ آیا در گزارشاتی که توسط همین مدیاها برای کردستانی کردن اورمیه، سلماس، قوشاچای، سولدوز، ماکو، خوی و ...بکار می رود گروههای حقوق بشر مرکزگرای فارس زبان آلت دست گروههای نژادپرست کورد نمی شوند؟ هر چند روز شاهد اخباری در مدیای کرد از زندانهای یکی از شهرهای ترک نشین یا عناوین بی نام و نشانی را شاهدیم و چندین بار حتی قاچاقچی هروئین را به نام فعال حقوق بشر جا زده اند، سوال اینجاست که وضعیت گروهها و مدیای نژادپرست کرد مشخص هست چرا به اصطلاح ارگانهای حقوق بشر فارس زبان در تهیه و نشر جهت دار اخبار این گروهها نهایت همکاری را دارند؟
برای مثال تصویر زیر از سایت مرکزی حزب به اصطلاح دمکرات کردستان ایران هست که مثلاً ازمیر ترکیه را کردستان می خواند، آیا به واقع ازمیر ترکیه کردستان هست ؟ آیا برای کردستانی بودن یک جغرافیا فارغ از کرکوک ترک نشین، اورمیه، بیجار، ساووج بولاق، قروه، ازمیر، آلاسکا، سیبری و ... وجود چند انسان کرد کفایت می کند تا منطقه ای جغرافیائی شانس وزین کردستانی شدن را به یدک بکشد؟ یا مسئله قدم های اول نسل کشی انسانی برای تحقق کردستان می باشد؟ آیا حقوق بشر نیز جزء التی برای کردستانی کردن نصف کره زمین گشته؟ 
این اولین باری نیست که مدیای رادیکال کرد دست به چنین بی اخلاقی می زند و باور دارم آخرین بار نیز نخواهد بود، چون اینان از ترویج نژادپرستی، خشونت، نفرت، انسان کشی، ترور و ... لذت می برند وگرنه تاکنون 1 نفر نویسنده و به قولی روشنفکر از تعدد صدها سازمان تروریستی کرد که با سلاح سالهاست در شغل سربریدن جوانان بی گناه اند اعتراضی هر چند نمایشی داشت. 
لینک خیر در سایت حقوق به اصطلاح بشر:
http://www.hra-news.org/1389-01-27-05-26-53/14232-1.html




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر