۵/۰۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 تروریست به هلاکت رسید

1 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در عملیات تروریستی که منجربه کشته شدن مامور پلیس ترکیه شرکت داشت طی عملیاتی از سوی نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه به هلاک ترسید.
پلیس ترکیه طی عملیات ضد تروریستی موفق به هلاکت 1 تروریست و دستیگری 1 تروریست دیگر شد.
دیروز در ساعت 21:00 حمله تروریستی از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بر علیه مامورین پلیس راهنمائی و رانندگی ترکیه صورت گرفته بود، خوشبختانه در این عملیات تروریستی آسیبی به پلیس ترکیه نرسیده است، تروریست ها با استفاده از سلاح های دوربرد پلیس ترکیه را مورد هدف قرار داده بودند. پس از این حادثه تروریست نیروهای کاماندوی ترکیه به دنبال دستگیری تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان عملیاتی را در منطقه وان – ارجیش ترکیه آغاز نمودند که طی تعقب و گریز موفق به هلاکت 1 تروریست و دستگیری 1 تروریست دیگر شدند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/csatut7
1 تروریست دیگر عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر آردهان ترکیه به هلاکت رسید
بر اساس اطلاعیه ای که از سوی فرماندار شهر آرداهان ترکیه منتشر شده است، نیروهای نظامی ترکیه در تاریخ 23 جولای 2012 درمطنقه بویوک تپه آرداهان درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان داشته اند که در این درگیری نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت 1 تروریست گشته اند.
تروریست کشته شده با کد رمز 'Hejar' بارها در عملیاتهای تروریستی مختلفی شرکت داشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d4mst5c
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شیمدینلی ترکیه
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیروز عملیات تروریستی در منطقه شیمیدنلی از توابع شهر حکاری بر علیه پاسگاه پلیس ترکیه انجام نمودند، خوشبختانه در این عملیات تروریستی خسارت جانی بهمراه نداشته است.
تروریستها با استفاده از سلاح های دوربرد به پاسگاه ترکیه حمله نموده اند، نیروهای نظامی موجود در منطقه نیز در عین حال با آتش به تروریست ها پاسخ دادند که برای دقایقی آتش بین نیروهای نظامی ترکیه و تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان رد و بدل شد.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cq94n6y
تله انفجاری حزب کارگران کردستان سبب کشته شدن 2 سرباز ترکیه شد
بنا به اخبار سایت روزنامه رادیکال چاپ ترکیه تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان سبب کشته شدن 2 سرباز ترکیه شده است.
تله انفجاری حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در ساعت 07:00 صبح امروز و در منطقه دیاربکیر ترکیه منفجر شده است. 
تله انفجاری دیگری امروز در جاده مبادلاتی بینگول – لیجه منفجر شده است که خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشته است. 
در منطقه برای دستگیری تروریستها عملیات آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c5t259j  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر