۵/۰۷/۱۳۹۱

تسلیم 8 تروریست عضو حزب کارگران کردستان

بر اساس اطلاعیه رسمی فرماندار شهر شیرناک ترکیه دیروز 8 تروریست از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند. 
تروریستهای تسلیم شده از در مرزی هابور وارد ترکیه شده و تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
تروریستهای تسلیم شده برای بازرسی به اداره امنیت ملی ترکیه منتقل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccgnorv
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان
بنا به اخبار منتشر شده توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کاررگان کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی حمله تروریستی اقدام به انداخت بمب به سمت محل استراحت و نگهبانی مامورین امنیتی ترکیه نموده اند.
حمله تروریستی فوق در شهر دیاربکیر ترکیه و در منازل مسکونی نیروهیا هوائی ترکیه صورت گرفته است. در این حمله تروریستی گروهی از میلیتانهای حزب کارگران کردستان اقدام به انداخت بمب دست ساز، بمب صوتی، مولوتوف کوکتل به سمت منازل مسکونی نگهبانان نمودند.
مامورین موجود در محل برای دستگیری تروریستها عملیاتی را آغاز کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d47dhfc
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر زلزله زده وان ترکیه
دیروز و طی حمله تروریستی که از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) صورت گرفته ، اعضای پ.ک.ک با استفاده از سلاح های دوربرد اقدام به شلیک به سمت ماشین پلیس نگهبان موجود در یکی از مناطق زلزله زده وان ترکیه نمودند. 
پس از حمله مذکور پلیس ترکیه درخواست تسلیم شدن تروریستها را نموده و شلیک هوائی انجام می دهد ولی تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش می کنند، در این درگیری که دقایقی نیز ادامه داشته است 1 تروریست به هلاکت رسیده و تروریست دیگری تسلیم نیروهای پلیس ترکیه می گردد.
حمله تروریستی مذکور در ساعت 21:00 و در منطقه زلزله زده وان و ارجیش ترکیه صورت گرفته است.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/clgewpp
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به ژاندرامری
بر اساس اخباری که سایت خبری رسمی آناطولی ترکیه منتشر نموده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدام تروریستی خود به سمت نیروهای ژاندارمری شهر تونجلی حمله مسلحانه ای را محقق ساخته اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از سلاح ههای دوربرد صورت گرفته است، خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی بر نیروهای ترکیه وارد نشده است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cpt48w3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر