۵/۰۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 15 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر ساخته است نظامیان ترکیه دیروز درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند، در این درگیری نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 15 تروریست شده اند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری و منطقه شیرناک صورت گرفته است، درگیری ها پس از بستن جاده و به آتش کشیدن چندین کامیون آغازشده است.
بر اساس آمار اولیه 15 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده و متاسفانه 3 کادر نظامی ترکیه نیز زخمی شده اند. زخمی ها برای تداوی به بیمارستان منتقل شده اند.
بر اساس اخبار منتشر شده درگیری های نظامیان ترکیه (مهمتچیک) با تروریستها عضو حزب کارگران کردستان در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bssz723
درگیری شدید با حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک
بر اساس اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه نیروهای نظامی ترکیه درگیری شدیدی را با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) داشته اند، درگیری فوق در شهر تونجلی و منطقه نظمیه صورت گرفته است.
شروع عملیات در منطقه ارزینجان – تونجلی ترکیه پس از تثبیت یک دسته از تروریستها صورت گرفت، نیروهای ژاندرامری با حمایت هوائی هلیکوپترهای کبر یبه منطقه اعزام شده و عملیات ضد تروریستی آغاز گشت. 
بنا به خبرهای روزنامه زمان درگیری شدیدی مابین نیروهای ترکیه ای و تروریستها عضو حزب کارگران کردستان صورت گرفته و درگیریها هنوز هم ادامه دارد.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی هفته گذشته اقام به آتش کشیدن چندین ترانزیت ترکیه ای در محل نموده بودند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cmhl5yj
بستن جاده و متوقف ساختن ماشینن ها از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان
گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین عمل خود اقدام به بستن جاده ارتباطی حکاری- شیمدینلی ترکیه نموده و به آزار و اذیت رانندگان پرداخته اند.
علاوه بر آزار و اذیت رانندگان و مسافرین تروریستها دقایقی نیز به پروپاگاندا بر لیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان پرداخته اند.
مامورین امنیتی و نظامی ترکیه پس از اگاهی از وجود تروریستها برای انجام عملیات ضد تروریست یبه منطقه اعزام شدند. نیورهای کاماندوی مبارزه با ترور و تروریسم نیز به همراه گروههای فوق به مطنقه اعزام شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cbyrsnr

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر