۵/۰۷/۱۳۹۱

کشف 26 تن مواد مخدر متعلق به حزب کارگران کردستان

تجارت و ترانزیت انواع مواد مخدر یکی از عمده ترین تامین کننده منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد.نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه طی روزهای گذشته عملیات وسیعی را برای انهدام و کشف زمین هائی که حزب کارگران کوردستان مباردرت به کاشت انواع مخدر می کند مبادرت ورزیده اند، جدیدترین این اقدامات نیروهای ترکیه ای موفق به کشف 26 تن مواد مخدر منتصب به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان شده اند.
مواد مخدر کشف شده حزب کارگران کوردستان در منطقه کردنشین دیاربکیر ترکیه و 4 روستای نزدیک این شهر کشف و ضبط گردیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d9s8hcq
انفجار در شهر دیاربکیر ترکیه
بنا به اخباری که سایت رسمی آناطولی ترکیه منتشر ساخته است بمب دست سازی که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در داخل پاکتی جاسازی شده بود منفجر گشته و سبب زخمی شدن 2 کودک شده است.
دو کودک زخمی شده به بیمارستان شهر دیاربکیر ترکیه منتقل شده اند. میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بمب دست ساز در داخل کسه پلاستیکی جا ساز یکرده و آنها در کنار ماشین پارک شده ای رها کرد هبودن، 2 کودک نیز در هنگام بازی در کنار ماشین به احتمال زیاد برخوردی با بمب داشته و سبب انفجار بمب شده اند.   
ماشین پارک شده نیز دچار خسارات مادی شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cfun9f9
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شیمدینلی
بنا به اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیروز حمله تروریستی را به گردان موجود در نقطه صفر مرزی وقع در شیمدینلی- حکاری ترکیه صورت داد. 
حمله تروریستی مذکور در ساعت 15:00 و با استفاده از سلاح های دوربرد صورت گرفته است . خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی به هیچ یکی از سربازان ترکیه وارد نشد. نیروهای مستقر در نقطه صفر مرزی نیست به نقاط تثبیت شده توسط هرونها 20 دقیقه با آتش توپ جواب دادند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c5rk33b
طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به یکی از مغازه های استانبول بمب دست سازی را پرتاب کردند
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر استانبول اقدام به پرتاب بمب دست سازی به سوی یکی از سوپرمارکت های شهر نمودند. این حمله تروریستی در منطقه سنجاق تپه استانبول و در ساعت 23:30 صورت گرفته است.  
پلیس مبارزه با ترور و تروریسم ترکیه پس از این اقدام تروریست به منطقه اعزام شده و پیگیر انجام دهندگان این حادثه تروریستی می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqu8ewo
طرفداران حزب کارگران کردستان و حمله به نمایندگی شرکت هواپیمائی ترکیش ایرلین
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر وین استرالیا اقدام به حمله به نمایندگی شرکت هواپیمائی ترکی شایرلاین موجود در این شهر نمودند. این حمله تروریستی در ساعت 19:00 و توسط گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان صورت گرفته است. 
طرفداران حزب پ.ک.ک پوسترهای عبدالله اوجالان رهبر پیشین سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را در دست داشتند.
این حمله تروریستی به مدت 15 دقیقه طول کشیده و نیورهای امنیتی موجود در محل تمامی طرفداران حزب کارگران کوردستان را از محل دور کردند.
خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از کارکنان شرکت هوایپمائی ترکیش ایرلاین دچار خسارت جانی نشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c4k7xhl
میلیتانهای حزب کارگران کوردستان به هلیکوپتر در حال فرود آتش گشودند
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به هلیکوپتر در حال فرود در شهر تونجلی ترکیه با استفاده از سلاح های دوربرد آتش گشودند. در داخل هلیکوپتر 6 سرباز ترکیه وجود داشت که یکی از مرمی ها به سینه یکی از سربازان ترکیه برخود می کند که خوشبختانه حال وسی مساعد گزارش شده است.
در این حادثه تروریستی چندین مرمی نیز به بدنه هلیکوپتر برخورد کرده است؛ خوشبختانه با سرعت عمل و مهارت خلبان خسارات چندانی به سربازان و هلیکوپتر وارد نشده است.
نیروهای نظامی ترکیه برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیاتی  را آغاز کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c67mcmx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر