۷/۲۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان خط لوله گاز ایران به ترکیه را منفجر ساخت: 28 زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با منفجر کردن قسمتی از خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در مسیر آغری و منطقه Eleşkirt سبب زخمی شدن 28 سرباز ترکیه که در حال برقراری امنیت خط لوله بودند گشت.
بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه استار چاپ ترکیه و گزارشات استاندار شهر آغری تمامی سربازان به بیمارستانهای مناطق نزدیک شهر فوق منتقل گشته اند. نظامیان ترکیه به علت انفجار شدید دارای جراحات های متعددی گشته اند. 3 سرباز نیز دارای سوختگی شده است. خوشبختانه در این عملیات تروریستی کشته ای موجود نمی باشد.
بنا به اخبار اولیه منتشر شده میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با استفاده از بمب های کنترل از راه دور سبب انفجار مهیبی در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه گشته اند. پس از انفجار تروریستی نیروهای آتش نشانی به منطقه اعزام گشته اند و اتش را خاموش کرده اند، به علت خاساراتی که از انفجار در خط لوله ایجاد شده اکنون انتقال گاز به ترکیه متوقف گردیده است.
این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به بمب گذاری در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه را تحقق می سازد و 1 ماه پیش دقیقاً در منطقه ای مشابه سبب انفجار دیگری گشته بود.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8zxandd

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر