۶/۰۹/۱۳۹۱

آیا دومین شخص حزب کارگران کردستان در ایران بسر می برد؟

بر اساس ادعائی که در روزنامه یئنی شافاق از روزنامه های رسمی و سراسری ترکیه منتشر شده است جمیل باییک (Cemil Bayık) دومبن شخص بلند پایه حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در ایران و در منطقه آزربایجان غربی واقع شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که پس از روند دمکراتیک شدن ترکیه و تغییر مسائل منطقه ای با نبود ایدئولوژی و هدف مواجه شده در روزهای آتی برای مخابره کردن تصاویری از به اصطلاح جنگ های رودر رو با نظامیان ترکیه تلاش بسیاری می کند، حتی برای ارائه این تصویر بیش از 300 تررویست را در منطقه شیمدینلی به جنگ رودررو با ارتش ترکیه فرستاد تا همگی تروریستها کشته شوند بلکه بتواند تصویری از جنگ جبهه مانند ارائه کند، گرچه که با هوشیاری نیروهای نظامی ترکیه موفق به این عمل نگشت. حتی صحبتهای بی سیم رهبران بلند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نیز مبنی بر این می باشد که باید برای 1 دقیقه هم شده پرچم پ.ک.ک را در نقطه ای آویزان کنید، چون برای ترور و تروریسم پروپاگاندا بسیار مهم می باشد.
بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه در صورتی که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) موفق به تحقق این عمل نشود نقشه ب که آنهم ایجاد وضعیتی به مانند آنچه که در سوریه می باشد در چندین شهر کورد نشین ترکیه می باشد. حتی برای تحقق این امر میلیتانهای حزب کارگران کردستان طی روزهای گذشته بارها از داخل شهرها و در کنار مردم به نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه شلیک کردند که خوشبختانه با خون سردی نیروهای ترکیه ای این نقشه بر آب شد. سازمان تروریستی حزب کارگرا کوردستان طی 1 ماه گذشته چندین بار عملیاتهای تروریستی بسار خشونت باری را که منجربه کشته شد غیرنظامیان ترکیه ای شد در چندین شهر ترکیه انجام داده است، گرچه که به مانند بعضی از دفعات گذشته به سب رفلکسی که از جامعه ترکیه گرفته خود مسئولیت حملات تروریستی به مانند قاضی آنتئپ ر ابر عهده نگرفته و به دیگر سازمانهای رادیکال کردی به ماند تاک (شاهین های آزاد کردستان) و .. حواله کرد. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از زمان شکل گیری اش بارها به عنوان ماشه ای بر علیه ترکیه چکانده شده است، این ماشه زمانی از سوی روسیه، آمریکا، سوریه، ایران، اسرائیل، بعضی کشورهای اروپائی و ...بوده است و اکنون نیز بعضی از کشورها به سبب مسائل منطقه ای و نوع رفتار ترکیه با بهار عربی دوباره شروع به حمایت لوجستیک خود از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نموده اند.  بنا به ادعائی که در روزنامه http://yenisafak.com.tr ترکیه ابراز شده است جمیل باییک نفر دوم سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ایران و در منطقه آزربایجان غربی به سر می برد. بیش از 45 روز می باشد که مراد کاراایلان در سکوت کامل به سر می برد و گوئی شخص دوم پ.ک.ک (جمیل باییک) در حال تامین مسائل مادی حزب کارگران کوردستان می باشد. جمیل باییک دارای بیماری کلیوی بوده و آنالیزی می باشد، بنا به منابع اطلاعاتی ترکیه وی اکنون در آزربایجان غربی و در شهر اورمیه در ویلائی که توسط دولت ایران برای وی محیا شده است ساکن می باشد. وی از نظر فکری بسیار به دولت ایران نزدیک می باشد و این اولین باری نیست که سخنانی در مورد بودنش در ایران در مدیای ترکیه و جهانی منتشر میشود. جمیل باییک در اورمیه برنامه ریزیهای حملات تروریستی که توسط شاخه سوریه ای به شدت خشونت طلب و رادیکال کورد می باشد را برنامه ریزی می کند. فهمان حسین با کد رمز دکتر از تروریستهای شناخته شده سوریه ای داخل حزب کارگران کردستان می باشد که بیشتر عملیات ها به شدت خشوت طلبانه زیر نظر وی برنامه ریزی و اجرا می گردند. چند روز پیش روزنامه اسرائیلی هاآرتص نیز گزارش مفصل اطلاعاتی از وجود کمپ های متعدد حزب کارگران کردستا ندر منطقه شهیدان ایران را منتشر کرده است.
هنوز دولت ایران در این مورد اظهار نظر رسمی نکرده است.   
منبع ترجمه مقاله: روزنامه رسمی و سراسری یئنی شافاق ترکیه
http://tinyurl.com/bmmcvqt

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر