۶/۰۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان طی 1 ماه گذشته 325 تلفات داده است

بر اساس اخباری که از سوی سازمان نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه طی درگیریهائی که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته ادن موفق به هلاکت 325 تروریست عضو پ.ک.ک گشته اند.
روزنامه وطن چاپ ترکیه امروز به قلم مراد چلیک گزارش کاملی از درگیریهای نظامی نیروهای ترکیه ای با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را منتشر ساخت. در نوشته مذکور نکا تقابل تاملی وجود دارد که توسط وبلاگ اخبار پ.ک.ک – پژاک ترجمه می گرد:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه خبر کشته شدن 318 تروریست در درگیری چند روزه نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را به اطلاع حکومت ترکیه رساند. در گزارش مذکور مرگ 7 تروریست به صورت تائید نشده ذکر گردیده است.
این تعداد تروریست تنها در درگیری 13 روزه نظامیان ترکیه با  میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در منطقه شیمدینلی ترکیه تحقق یافته است.
چندی قبل رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز خبر از به هلاکت رسیدن 115 تروریست تنها در منطقه شیمدینلی ترکیه خبر داده بود. ولی در آن زمان نیز نیروهای ترکیه ای در منطقه در حال درگیری با تروریستها بودند، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه طی گزارشی عملکرد نیروهای ترکیه را از تاریخ 23 جولای تا 23 آگوست 2012 را منتشر ساخت که در این گزارش به طور دقیق رقم 318 کشته منتشر شده بود. این تعداد کشته در سخنان دریافتی از بی سیم های تروریستهای نیز تثبیت گردیده است.
بنا به گفته کارشناسان، سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با همکاری نیروهای اطلاعاتی چندین کشور منطقه برای دور نگه داشتن ترکیه از اوضاع سوریه دست به انتهار عظیمی زده بود که شیمدینلی نقطه آغاز این انتهار بود. البته این اولین باری نیست که حزب کارگران کردستان به عنوان ماشه توسط یکی از دولتهای مخالف ترکیه چکانده می شود بلکه ماهیت وجودی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از آغاز بدین روز همیشه این چنین بوده، گاهی یونان، روسیه، سوریه، ایران، سارائیل، عراق، آمریکا، دانمارک و ... برای فشار آوری به ترکیه از پ.ک.ک بهره جسته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8wus7yv

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر