۶/۱۲/۱۳۹۱

گشایش کانال دینی حزب کارگران کردستان

بالاخره سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز کانال دینی خود را تاسیس کرد، لوگوی کانال دینی حزب کارگران کردستان یکی از سمبل های زرتشت بوده و در خود اعلامت آتش و خورشید را نهفته است.
کانال دینی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از ماه آگوست تاسیس و به صورت آزمایشی برنامه های دینی خود را شروع کرده است.
بر اساس اطلاعات مندرج در سایت خبری فرات نیوز و دیگر ارگانهای پروپاگاندای سازمان ترویستی حزب کارگران کوردستان کانال تلویزیون دینی حزب کارگران کردستان به صورت 24 ساعته به زبان کردی برنامه دینی مرتبط با افکار و ایدئولوژی حزب کارگران کوردستان را پخش خواهد کرد. نام کانال دینی حزب کارگران کوردستان Chra Tv می باشد. 
کلمه Chra در زبان کردی به معنای روشنائی، نور، آتش می باشد، در کانال بیشتر به آئین ها، مراسمات، باورها و... کوردهای یزیدی پرداخته خواهد شد. از دیگر برنامه های کانال حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نقد اسلام و نور افکندن بر باورهای زرتشتی و یزیدی اعلام شده است.
فرکانس های کانال دینی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ترکیه، ارمنستان، روسیه و در چندین کشور اروپا قابل دریافت می باشد. 
از دیگر برنامه های کانال دینی حزب کارگران کوردستان برنامه های آموزش دینی برای کودکان و جوانان کرد بیان شده است. در کنار ایجاد این کانال دینی مبلغ زرتشت توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان امامان جمعه قلابی نیز در بعضی از مناطق کوردنشین ترکیه ظهور کرده و مردم کورد را به دین زرتشت دعوت می کرده اند که حتی چندین شخص مرتبط با این ادعا نیز دستگیر شده اند. 
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/9eusar3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر