۶/۱۸/۱۳۹۱

بیش از 30 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

پس از حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه بیت الشباب از توابع شهر شیرناک ترکیه که منجربه کشته شدن 10 سرباز ترکیه و زخمی شدن 8 نفر دیگر گردید نیروهای امنیتی- نظامی ترکیه در منطقه عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستها آغاز نمودند که بنا به آخرین خبرها تاکنون بیش از 30 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است.
شروع عملیات نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه در منطقه شیرناک از تاریخ 2 سپتامبر شروع شده بود که هنوز هم عملیات در مناطق کوه کاتو در حال جریان می باشد.
یک گروه 30 نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان که پس از حمله تروریستی شهر شیرناک به سمت کوه کاتو فرار کرده و در غاری مخفی شده بودند پس از اعلام تسلیم شدن از سوی نیروهای نظامی ترکیه تروریستها با آتش پاسخ دادند که نیروهای امنیتی ترکیه نیز طی درگیری چند ساعته موفق به هلاکت رساندن 30 تروریست گشته اند.      
هواپیماهای نظامی نیز با بمباران مناطق گذرگاهی تروریستها از فرار این گروه جلوگیری کردند.
عملیات در منطقه در حال اجرا می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8tjk3jn
بیش از 600 عضو حزب کارگران کردستان به صورت یکجا حمله تروریستی را می خواستند محقق سازند
بنا به منابع اطلاعاتی ترکیه 600 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که از طریق مرز ایران وارد منطقه شیمدینلی ترکیه شده بودند قصد داشتند که به در یک ساعت معین حمله تروریستی چند جانبه ای را برای تصرف شهر ترکیه تحقق سازند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه این نقشه بر آب شد.
بنا به تسلیم شدن 1 تروریست در روزهای گذشته نیروهای امنیتی طی بازپرسی هائی از تروریست دستگیر شده انجام دادند موفق به دست یافتن اطلاعاتی در مورد حمله بسیار بزرگ حزب کارگران کردستان گشتند که تروریست مذکور از حمله یکجانبه 100-150 تروریست موجود در نقاط صفر مرزی ایران خبر داده بود. ولی در عمل و پراتیک گروهی متشکل از 600-700 تروریست موجدو در شمال عراق و ایران طی چند روز و حتی چند ماه اسلحه های بسیار سنگین، راکت انداز چندین دوشگا و ...را به منطقه حمل کرده بودند و آماده عملیات شده بودند که خوشبختانه نقشه گروههای تروریستی بر آب گشت.
بنا به منابع اطلاعاتی نقشه فوق از سوی فهمان حسین و تروریست با کد رمز جیا کوبانی از تروریستهای سوریه ای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bn2h4bl

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر