۶/۱۳/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 10 شهید، 8 مجروح

بنا به اخباری که دقایقی پیش بر روی مدیای ترکیه منتشر شد گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با تحقق حمله مسلحانه و تروریستی اقدام به کشتن 10 سرباز ترکیه نمودند.
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان در منطقه بیت الشباب از توابع شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است.
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان دیشب در ساعت 22:00 و با استفاده از انواع سلاح های دوربرد و راکت انداز به مناطق نظامی و پلیسی شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است. 
پس از حمله تروریستی حزب کارگران کردستان نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه در آن واحد با آتش باسخ دادند که متاسفانه تا بدین لحظه 10 سرباز ترکیه در اولین لحظات درگیری کشته شده است. 
وحد الدین اوزکان استاندار شهر شیرناک ترکیه خبر شهید شدن 9 سرباز ترکیه را بازگو کرده و خبر از زخمی شدن 8 سرباز دیگر نیز در این درگیری داده است.     
بر اساس آمار اولیه 20 تروریست عضو سازمان حزب کارگران کردستان (PKK) نیز به هلاکت رسیده اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dxgwqhh
حزب کارگران کردستان در ترکیه، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در آزربایجان غربی ، حزب پ.ی.د در سوریه، اشغال کنندگان کرکوک ترک نشین در عراق، شاهین های آزاد کردستان یا تاک در ترکیه و ...صدها گروه تروریستی کرد موجود در منطقه سالهاست که بلای جای ملل منطقه شده و قتل عامهای وسیعی را محققق ساخته اند. حزب کارگران کوردستان طی حیات سیاه 30 ساله خود سبب مرگ 30.000 شهروند ترکیه که نزدیک به 700 کودک نیز در این لیست جای گرفته اند شده است، پژاک برادر تنی پ.ک.ک در آزربایجان غربی سبب کشته شدن هزاران جوان رعنای ترک گشته است، 20.000 پیشمرگه مسلح کرکوک ترک نشین را اشغال کرده اند، پ.ی.د شاخه سوریه ای و مسلح پ.ک.ک کنترل چند شهر سوریه را به سبب فشار آوردن بر ترکیه بدست گرفته است و ... تمامی این موارد نشان می دهد گروههای تروریست و مسلح کورد موجود در منطقه تنها چماغ قدرتهای بزرگ در منطقه اند و تا زمانیکه این گروههای به شدت نژادپرست، رادیکال، خشونت طلب و فاناتیک وجود داشته باشند شاهد قتل عام های وسیعی خواهیم بود. 
مردم کرد منطقه باید به تمامی حقوق خود برسند ولی آیا می خواهند با کشتن هزاران انسان به حقوق خود دست یابند یا با مبارزه دمکراتیک وار؟ چرا در منطقه صدها گروه مسلح و تروریست کورد وجود دارد؟ آیا این گروههای مسلح و تروریست کرد در طول حیات خود تنها ماشه ای برای چکاندن به سمت ملت های منطقه نبوده اند؟  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر