۶/۱۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است متاسفانه به علت درگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با نیروهای امنیتی ترکیه 1 سرباز ترکیه کشته شده است. 
درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه بیت الشباب از توابع شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است. 
این درگیری در ساعت 20:00 صورت گرفته است، بنا به اخبار اولیه منتشر شده چندین تروریست نیز در این درگیری به هلاکت رسیده اند.
عملیات نیروهای نظامی ترکیه در منطقه کوه کاتو برای دستگیری تروریست ها ادامه دارد.
منبع ترجمع خبر:
http://tinyurl.com/cyxzj7x 
عضو حزب کارگران کردستان در حالی که بمبی را جاسازی می کرد دستگیر شد
در شهر آدانای ترکیه شخص عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان در حالیکه بمبی را برای انفجار در زیر ماشینی جاسازی می کرد توسط نیروهای امنیتی ترکیه دستگیر شد.
تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) در شهر چوکورجا مورد ظن نیروهای اطلاعاتی ترکیه واقع شده و پس از چند روی تعقب و گریز در حالیکه در حال بمب گذاری در ماشینی بوده تسوط نیروهای نظامی ترکیه دستگیر می گردد. تروریست مذکور برای انجام بازپرسی و سیر مراحل قانونی به عدلیه سپرده شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cf2pal4 
حزب کارگران کردستان 3 کامیون را به آتش کشید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با توقف قسمتی از راه مبادلاتی ترکیه اقدام به پروپاگاندا بر لیه حزب کارگران کردستان و سپس آتش زدن چندین ماشین نموده است.
تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان در راه مبادلاتی بیتلیس – بایکان اقدام به بستن قسمت کوچکی از جاده نموده و 3 ماشین را به آتش کشیدند. این عملیات تروریستی در ساعت 18:55 تحقق یافته است. به مانند همیشه پس از اطلاعات نیروهای نظامی ترکیه و گسیل به منطقه دوباره فرار کردند.
برای دستگیری تروریستها عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8onhhj

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر