۶/۱۶/۱۳۹۱

گروه مسلح کرد- ارمنی شیرهای آرارات در ایران اعلام موجودیت کرد

با توجه به خبرهائی که در مدیای رادیکال و خشونت طلب کورد منطقه منتشر شده است گروه تروریستی جدیدی به گروههای خشونت طلب کرد منطقه افزوده شده و اعلام موجودیت نمود است.
گروه تروریستی جدید متشکل از ائتنیک های کورد - ارمنی بوده و با نام شیرهای آرارات (احتمالاً آغری داغ) با نام کردی Şêrên Araratê اعلام موجودیت نموده و هدف خود را مبارزه مسلحانه با دولت ایران ابراز نموده است. 
گروه تروریستی Şêrên Araratê در بیانیه اعلام موجودیتش مبارزه مسلحانه در برابر حاکمیت دیکاتور و توتالیتار ایران ابراز داشته و هدف از مبارزه مسلحانه را برای تحقق اهداف کوردها بیان داشته است. 
گروه تروریستی و مسلح شیرهای آرارات بیانیه اعلام موجودیت خود را در اکثر سایتهای اجتماعی به مانند فیبسبوک، یوتیو، کانال تلویزیون رادیکال کرد و ... منتشر ساخته است. 
در قسمتی از بیانیه اعلام موجودیت این سازمان تروریستی ارمنی – کرد مسلح چنین آمده:
کردستان غربی (احتمالاً مناطق کردنشین ایران) در سکوت مطلقی به سر می برد. احزاب کورد در این منطقه بسیار ساک تبوده و هیچ عکس العملی را نشان نمی دهند. به همین سبب ما جمعی از میهن دوستان کوردستانی گروهی مسلح، نظامی، سیاسی را با نام شیرهای آرارات را ایجاد کرده ایم.
حرکت ما یه هیچ حزبی وابسته نبوده و تماماً آزاد می باشد. ما به دولت ترکیه هشدار میدهیم که در کار ما دخالت نکند، وگرنه ما نیز پاسخ مناسبی خواهیم داد. راه ما راه سیمیتقو، قاسملو و قاضی محمد میباشد. هدف ما ایرانی دمکراتیک و فدرال میباشد.
کردهای منطقه دارای دهها گروه و سازمان تروریستی بزرگ و کوچک می باشد و ایجاد یک سازمان جدید تروریستی زیاد قابل تامل نیست، تنها نکته قابل تامل همکاری نزدیک گروههای رادیکال ارامنه با این گروه تروریستی میباشد. قبلها سازمان تروریستی آسالای ارمنی (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia) با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان همکاری بسیار نزدیکی داشت، آسالا در زمان وجودش بسیاری از دیپلماتهای ترکیه و آزربایجان شمالی را تنها به سبب ترک بودنشان قتل عام می کرد. پس از آزادی رامیل صفر اوف بیانیه ای با نام آسالا در مدیای رادیکال ارمنی منتشر شده است که نشان از آغاز دور جدید فعالیت های این سازمان بسیار خشونت طلب و رادیکال می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر