۷/۲۶/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 6 معلم را ربوده و به گروگان گرفت

بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در شهر ایغدیر ترکیه اقدام به حمله مسلحانه به مدرسه ای نموده و از 16 معلم موجود در مدرسه 6 معلم آقا را ربوده و به گروگان گرفت.
این حمله تروریستی در ساعت 12:00 و در 21 کیلومتری شهر ایغدیر ترکیه صورت گرفته است، اعضای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با تهدید به کشتن معلمین سبب همراهی 6 معلم با تروریستها گشته اند. 
اسامی معلمین ربوده و به گروگان گرفته شده توسط اعضای پ.ک.ک عبارتند از:
اومود گورکه م، اه رسین قاراقایا، سونه ر اه ر، محمد قوجابابا، لطفی آتیلمیش و عبدالله انه س
پس از ربایش و گروگانگیری 6 معلم توسط سازمان تروریستهی حزب کارگران کوردستان نیروهای ژاندارمری ترکیه به محل اعزام شده و عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستها و نجات معلمین شروع کرده اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/blo9ms2
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 3 شهید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) حمله ای را به یکی از پاسگاه های شهر چوکورجای ترکیه واقع در منطقه حکاری با استفاده از انواع سلاح ههای دوربرد به مانند راکت انداز و آزپی جی انجام داده اند که متاسفانه 3 سرباز ترکیه در این حمله تروریستی شهید شده اند.
پس از این حمله تروریستی عده ای بسیار زیاد از نیروهای نظامی مخصوص مبارزه با ترور و تروریسم به منتطقه اعزام گشته اند و عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها در جریان می باشد.
منبع ترجمه خبر:   
http://tinyurl.com/btnzy7s
دستگیری 1 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با استفاده از عمیات ضد ترور و تروریسم بر علیه حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) موفق به دستگیری یکی از تروریستها که برای انجام عملیات تروریستی آماده می شده گشته اند، در کنار این تروریست بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
تروریست مذکور در منطقه داغلیجای ترکیه دستگیر شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwtst9b

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر