۷/۰۹/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان گروگان بی دفاع را کشت

میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین عمل ننگ خویش اقدام به کشتن یک گروگان غیرمسلح روستائی که چند روز پیش ربوده بودند نموده است.
آقای علی یوم که 50 ساله بوده و شهروند شهربیتلیس ترکیه می باشد حدود 10 روز پیش توسط میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ربوده و به گروگان گرفته شده بود که با توجه به شواهد و قرائن موجود شخص مذکور را پ.ک.ک به قتل رسانده است، البته این اولین باری نیست که حزب کارگران کردستان انسان ربوده و شهرندان عادی را به قتل می رساندن بلکه پرونده سیاه این سازمان مخفوف و خشونت طلب لبریز از چنین کشتارهائی می باشد.
گروگانگیری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان پس از بازگشت آقای علی یوم از استانبول به شهر زادگاهش و در جاده مبادلاتی صورت گرفته است. پس از 10 روز خانواده فرد مذکور به ارگانهای حقوق بشری شهر بیتلیس مراجعه کرده و توسط مدیای ترکیه خواستار آزادی این شخص بیگانه تسوط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) گشتند. متاسفانه دیروز ساعت 21:00 جسد بی جان این شخص در کنار رودخانه ای رها شده در شهرش توسط پلیس کشف شد.
کشتار شخص بدون مسلح و کهن سال توسط حزب کارگران کردستان در شهر نیز سبب اعتراض شهروندان کرد گشت، تاکنون مدیای رادیکال کورد خبری از کشتار این شخص را منتشر نکرده و تنها ربودن و گروگانگیری شخص مذکور را پذیرفته بود. البته بارها حزب کارگران کوردستان قتل عام ها، بمب گذرای ها و کشتارهائی را تحقق ساخته و بر عهده نمی گیرد. علتش ناشی از جلوگیری از اعتراض جامعه کرد می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvnl4rf
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 1 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست گشته اند.
بر این اساس درگیری در کوه های آمانوس از توابع شهر حاتای ترکیه صورت گرفته است. خبر به هلاکت رسیدن یکی از اعضای حزب کارگران کوردستان توسط استادار شهر حاتای منتشر شد.
برای دستگیری دیگر تروریستها در منطقه عمیات وسیعی در حال جریان می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8e43unj

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر