۷/۱۰/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیریبا میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که در این درگیری موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست شده اند.
درگیری در ساعت 23:00 و در منطقه شیمدینلی از توابع شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است.
اجساد تروریستها برای انجام مراحل پزشکی قانونی به بیمارستان دولتی شهرشیمدینلی ترکیه منتقل شده اند.
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه 23 روز می باشد که رد مناطق شیمدینلی، زور گئچیت، کوه گامون و .. عملیات بزرگی را بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز کرده اند.
منبع ترجمع خبر:
http://tinyurl.com/9pkjq2x
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان: 3 سرباز زخمی شد
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) حمله تروریستی را به یکی از پاسگاهای شهر حاتای و منطقه قیریخان ترکیه تحقق ساخته اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 3 سربار ترکیه زخمی شده است.
سربازان زخمی ترکیه به بیمارستان برای تداوی منتقل شده اند و برای دستگیری تروریستها نیز عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8ph4zhc
تله انفجاری حزب کارگران کوردستان منفجر شد: 1 شهید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) تله انفجاری را در منطقه اولودره از توابع شهر شیرناک ترکیه جاگذاری کرده بودند که متاسفانه بر اثر انفجاراین تله 1 سرباز ترکیه شهید شد.
تلفاه انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در حین عبورسربازان ترکیه ای منفجر شده است، سرباز کشته شده تنها 120 روز به پایان خدمتش باقی مانده و از خانواده ای 7 نفری بود.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9kznly9

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر