۷/۱۴/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 2 کامیون را به آتش کشید، راننده گان ناپدید گشتند

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در شهر شیمدینلی  از توابع شهر حکاری ترکیه اقدام به آتش کشیدن 2 ترانزیت نموده است، متاسفانه بعد از این حمله تروریستی رانندگاه هر دو ترانزیت ناپدید شده اند.
مییلتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با بستن قسمت کوچکی از راه مبادلاتی شیمدینلی- آغ توتون ترکیه اقدام به توقف 2 ترانزیت نموده و هر دو ترانزیت را به آتش کشیدند. برای دستگیری تروریستها و پیدا کردن راننده گان عملیاتی توسط نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه در منظقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/95eat5t
حزب کارگران کوردستان و تجارت انواع مواد مخدر
بر اساس عملیاتی که از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه صورت گرفته است، پلیس ترکیه توانسته ضربه مهلکی بر تن بی جان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و منافع فاینانسش وارد سازد، به طوریکه طی 1 عملیات پلیس ترکیه موفق به کشف 2 تن و 245 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله هروئین گشته است.
عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه در شهر لیجه صورت گرفته است، این حجم از مواد مخدر تحت ترانزیت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به ترکیه وارد شده و قصد داشته اند که به اروپا صادر کنند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ho56ua
تله ناجوانمردانه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان
تروریسم در دنیا و الخصوص تروریسم کرد در منطقه به مانند چماغ قدرتهای خارجی و دول استعمارگر در منطقه عمل کرده و می کند، از جمله این گروههای تروریست، نژادپرست، فاناتیک سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد که طی حیات ننگ خویش بارها دست آویز انواع سازمانهای اطلاعاتی منطقه و دنیا بوده و می باشد. این گروه تروریستی کورد برای تحقق نیات ضد انسانی و فاناتیک خویش دست به هر عملی می زند.
درجدترین حیله های این سازمان شیاد در شهر خاتای ترکیه روی داده است و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از کشتن یک چوپانی اقدام به گذاشتن تله انفجاری در زیر جسد این چوپان نموده بودند که خوشبختانه با هوشیاری مامورین ترکیه ای این تلفه انفجاری خنثی شده است.
پس از حمله تروریستی که اعضای حزب کارگران در پاسگاه قیریخان- حاصا انجام داده و با 2 تلفات رهسپار شده بودند در راه چوپانی 40 ساله به نام حسن دال را کشته و از جسد این انسان به عنوان تله انفجاری استفاده نموده بودند، این یکی از ننگترین اعمالی هست که یک اعضای یک سازمان تروریستی می توانند به یدک بکشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9dedj8p

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر