۷/۱۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 5 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شیمدینلی از توابع شهر حکاری ترکیه داشته اند که در این درگیری ها موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست گشته اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9e6n6lm
حزب کارگران کردستان 3 ترانزیت ایران را به آتش کشید
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیروز 3 ترانزیت ایران که از سوی چالدران به سمت ترکیه حرکت کرده بودند را در نزدیکی کوه تندوره ک ترکیه به آتش کشیدند.
بر اساس منابع اطلاعاتی این گروه شامل 3 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان بوده اند، پس از بستن قسمت کوچکی از جاده و پیاده کردن راننده ها اقدام به آتش کشیدن هر 3 ترانزیت نموده اند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8l8vgju
ضربه ای دیگر بر منابع مادی حزب کارگران کوردستان
نیروهای مبارزه با تجارت غیرقانونی ترکیه موفق به کشف 3 ترانزیت سیگار قاچاق که توسط اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به ترکیه و شهر آنکارا وارد شده بودند نموده اند، بنا به اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه 5 ایرانی نیز در جریان حمل غیرقانونی این محموله بزرگ قاچاق نقش داشته اند، قاچاقچیان ایرانی با توصل به میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان اقدام به ترانزیت این محموله قاچاق نموده اند.
بنا به اطلاعات موجود هر 3 ترانزیت حامل محموله سیگار قاچاق دارای پلاک ایران می باشند که توسط کار اطلاعاتی چندین ماهه و سگ های شعبه مواد مخدر ترکیه کشف شده است.
ارزش اولیه این محموله قاچاق سیگار 3 میلیون لیره ترکیه حدس زده می شود. دستگیرشدگان مرتبط با حمل و ترانزیت این محموله قاچاق برای بازپرسی و ادامه سیر قانونی به شعب دادگاهی ترکیه منتقل گشته اند.
یکی از عمده و مهمترین منابع تامین ملی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان قاچاق هروئین و قاچاق از هر نوعی میباشد، بنا به آمار پلیس بین الملل بیش از 70% مواد مخدر صادره به اروپا توسط این سازمان مخوف و خشونت طلب ترانزیت می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9gpzdxk
حزب کارگران کردستان 3 مدرسه را به آتش کشید
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که بیشتر به عنوان سازمانی به شدت رادیکال، خشونت طلب، نژادپرست و فاتانیک معرفی می گردد در سلسله جدیدترین اعمال خویش اقدام به آتش زدن مدارس ترکیه می نماید، در جدیدترین این اعمال متحجر آمیز که نتیجه ای جزء فروفرتن جامعه کورد در تحجر و جاهلیت بیشتر را بهمراه نخواهد داش 3 مدرسه ابتدائی را در شهر حکاری ترکیه به آتش کشیده است. 
هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان جذب کودکان 14 -18 سال گرد برای کادر نظامی خود و آموزش کشتن انسانها می باشد، بنا به آمار بیشتر به اصطلاح میلیتانهای پ.ک.ک کودکان زیر 18 سال می باشند که متاسفانه جامعه کرد نیز بر این نسل کشی کودکان کرد تماماً سکوت اختیار کرده بلکه خود نیز به ترویج رادیکالیسم، خشونت طلبی، نژادپرستی و ... می پردازد. کودکانی که می توانستند در این مدارس به آتش کشیده به جای آموزش انسان کشی و سربریدن انسانها علوم پیشرفته و انسانی را در جهت کسب رده های والای انسانی یاد بگیرند.
منبع ترجمه خبر:     
http://tinyurl.com/8wpguou

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر