۷/۰۶/۱۳۹۱

توقیف کانال Roj TV ازمدیاهای حزب کارگران کردستان اعلام شد

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است کشور دانمارک و رادیو تلویزیون شهر کپنهاگ ممنوعت پخش کانال تلویزیون Roj TV که ارگان رسمی پروپاگاندای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد را برای مدتی اعلام کرده است. 
رادیو تلویزیون شهر کپنهاگ که تاکنون 3 بار درخواست ممنوعیت کانال تلویزیون روژ تی وی که ارگان رسمی پروپاگاندای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد را رد کرده بود، ولی با درخواست دادگاه شهر کپنهاگ اقدام به شروع بازرسی هائی در مورد فعالیت این شبکه که ارگان رسمی ترویج خشونت و رادیکالیسم می باشد را آغاز کرده است.
بر اساس گفته های آقای Christian Scherfig لیسانس پخش کانال رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای مدت 2 ماه فعلاً لغو شده است. سازمان تلویزیون دانمارک از روژ تی وی درخواست اسنادی کرده است که تاکنون این مدیای خشونت طلب کرد پاسخ مثبتی به خواست مسئولین دانمارک نداده است.
در کنار ممنوعیت پخش روژ تی وی کانال تلویزیونی NÛÇE TV که نقش تروج باورهای دینی مختص سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که بیش حول ترویج باور زرتشت در بین کردها بوده نیز به گفته های مسئولین دانمارکی به علت ترویج تروریسم، رادیکالیسم و خشونت طلبی ممنوع اعلام شده است. 
چندین کانال تلویزیونی با اسامی مختلف که ارگان رسمی و غیررسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای ترویج تروریسم، رادیکالیسم و خشونت می باشند در دانمارک مورد تعقیب قضائی واقع شده اند که روژ تی وی و کانال دینی NÛÇE TV تنها دو مورد از این ارگان پروپاگاندای تروریسم می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d2s2jar

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر