۷/۰۵/۱۳۹۱

تله انفجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 6 شهید

بر اساس اخباری که از سوی روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است دیروز بر اثر تله انفجاریی که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بکارگذاشته شده بود متاسفانه 6 سرباز ترکیه شهید شده اند بر اساس اخبار اولیه 1 نفر شهروند زن غیرنظامی ترکیه نیز متاسفانه در این عملیات تروریستی کشته شده است.
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در حین حرکت ماشینی نظامی و اتوبوسی غیرنظامی منفجر گشته است.    
تلفه انفجاری حزب پ.ک.ک در 3 کیلومتری از مرکز شهر تونجلی ترکیه بکار گذاشته شده بود.
در حمله تروریستی مذکور شوهر فرد کشته شده نیز به شدت دچار جراحات عمیقی گشته است. حدود 6-7 ساعت قبل از این حمله تروریستی در نزدیکی این شهر خودروئی به سرقت رفته بود که بنا به شواهد خودروئی که سبب بمب گذاری شده همین خودروی مسروقه بوده است.
ویدئوئی از این عملیات تروریستی:
http://tinyurl.com/92t38uk
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d38uqvm
حزب کارگران کوردستان و تجارت انواع مواد مخدر
نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه دیروز ضربه سختی بر پیکر بی جان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) وارد ساخته اند، نیروهای ترکیه ای موفق به کشف صدها تن انواع مواد مخدر که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان کشت، ترانزیت می شده گشته اند.
بر اساس آمار رسمی استاندار شهر دیاربکیر ترکیه پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه در سال 2012 موفق به کشف 3 تن مواد مخدر و حدود 4 میلیون عدد درختچه انواع مواد مخدر کاشتنی گشته اند.
در سال 2011 نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه موفق به کشف 15 تن انواع مخدر از زیرمجموعه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گشته بود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بنا به آمار پلیس بین الملل در تجارت، ترانزیت، حمل و نقل 70% مواد مخدر صاده به اروپا نقشی اساسی دارد، در کنار این مورد پ.ک.ک در انواع مسائل غیرقانونی به مانند خرید و فروش انسان، انواع قاچاق، قاچاق انسان و ...فعالیتی گسترده دارد به طوریکه بدون این موارد نمی توان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را تصور کرد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9l4m6ep

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر