۷/۰۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) چندین کامیون را در ترکیه به آتش کشید

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در ساعت 09:00 به چندین پایگاه ترکیه حمله تروریستی را محقق ساخت، ولی در عین حال نیز گروه دیگری از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی با ورود به تونلی اقدام به آتش زدن 2 ترانزیت موجود در تونل نمودند.
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان با بستن راه ورودی و خروجی تونل اقدام به آتش زدن 2 ترانزیت کرده اند.
در دیگر سو رد شهر تونجلی و در یکی از پایگاه های ترکیه بمبی انفجاری کار گذاشته شده بود که خوشبختانه بدون خسارت جانی توسط مامورین امنیتی ترکیه خنثی شده.
در منطقه برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان () عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d95rcx3
حمله حزب کارگران کوردستان در شهر زلزله زدن وان ترکیه
بر اساس اخباری که از مدیای ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را به پاسگاه شهر زلزله زده وان ترکیه و منطقه گورپینار انجام داده اند.
این حمله تروریستی در ساعت 21:50 و با استفاده از انواع سلاح های دوربرد صورت گرفته است. خوشبختانه با پاسخ سریع سربازان ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مجبور به فرار شده اند، ولی بنا به اخبار منتشر شده نیروهای ترکیه ای توانسته اند جراحاتی به تروریستها وارد کنند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cnxxuy3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر