۷/۰۲/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 4 زخمی

بر اساس اخباری که از سوی سایت خبری استار ترکیه منتشر شده است میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیشب طی حملات مسلحانه و تروریستی که نسبت به ژاندارمری شهر تونجلی ترکیه داشته اند 1 سرباز ترکیه را کشته و 4 سرباز دیگر را زخمی کرده اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به ژاندارمری شهید محمد شهر تونجلی و منطقه ناظمیه و در ساعت 21:00 صورت گرفته است. 
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با استفاده از مه و باران موجود در منطقه استفاده نموده و این حمله تروریستی را محقق ساخته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/br62e54
ویدئوی حمله مسلحانه حزب کارگران کردستان منتشر شد
ویدئوی حمله سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در تاریخ 14 سپتامبر 2012 به ژاندارمری شهر حکاری ترکیه منتشر شده است. در این ویدئو حدود 20 تروریست مسلح در حال شروع حمله تروریستی به پایگاهی می باشند که خوشبختانه با عکس العمل به موقع نیروهای ترکیه ای اکثر تروریستها به هلاکت می رسند.
ویدئوی مذکور را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/bn35n9r
حزب کارگران کوردستان 2 معلم ترکیه را ربودو ه وبه گروگان گرفت 
گروهی از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در اقدامی 2 معلم ترکیه را در شهر دیاربکیر ترکیه ربوده و به گروگان گرفتند.
این گروگانگیری در ساعت 17:00 صورت گرفته است، چند روز پیش نیز میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مدرسه ای را نیز به آتش کشیده بودند، بر اساس نظر کارشناسان مبارزه با تروریسم هدف پ.ک.ک از این اعمال ترویج خشونت، رادیکالیسم، فاناتیسم، نژادپرستی، عق ماندگی و ... در مناطق کردنشین می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cs52uss
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 تروریست به هلاکت رسید
نیروهای نظامی ترکیه در شهر بینگول ترکیه درگیری با گروهی از میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که در این درگیریها نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت 1 تروریست گشته اند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ساعت 07:10 صورت گرفته است. در این درگیری 2 نظامی ترکیه نیز زخمی شده اند.
عملیات در منطقه برای دستگیری دیگر تروریستها ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/bq46g24

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر