۷/۰۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 13 تروریست به هلاکت رسید

دره قازان که یکی از مهترین پناه گاههای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد روزهاست که محل انجام عملیات پاک سازی نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه از لوث وجود تروریستها گشته است، بر اساس اخبار اولیه منتشر شده تاکنون در این پاکسازی ها در درگیریهای صورت گرفته 13 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده اند.
متاسفانه در درگیری دره قازان 2 سرباز ترکیه نیز شهید شده اند، درگیرها و پاکسازی های نظامیان ترکیه تا نقطه 0 مرزی عراق نیز صورت گرفته است.
ویدئوئی از درگیریهای دره قازان:
http://tinyurl.com/c2n76vk
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c7guusa  
درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 شهید، 3 زخمی
بر اساس اخباری که روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است دیروز درگیری میان نیروهای نظامی ترکیه و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر حکاری و منطقه چوکورجا صورت گرفته است.
متاسفانه در این درگیری 2 سرباز ترکیه شهید و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند. درگیری در نزدیکی روستای قووشاق ترکیه در شب هنگام صورت گرفته است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیتات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/coq9tgh
6 تروریست عضو حزب کارگران کردستان تسلیم شد
بر اساس گفته های شهردار شهر شیرناک ترکیه دیروز 6 تروریست از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
بر اساس بیانیه شهردار شیرناک ترکیه تسلیم شده گان جزء سازمانهای تروریستی حزب کارگران کردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان بوده اند. تسلیم شدگان برای بازپرسی و اجرای بقیه مراحل قانونی به دادسرای ترکیه منتقل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d2s8639
3 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شدند
بر اساس اخباری که از سوی آژانس خبری آناطولی ترکیه منتشر شده است دیروز 3 تروریست عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) توسط نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی عملیاتی دستگیر گشته اند. 
اعضای دستگیر شده حزب کارگران کوردستان 2 زن و 1 مرد بوده اند که در نزدیکی دوغ وبازید دستگیر شده اند. تروریستهای دستگیر شده برای ادامه مراحل قانونی به دادسرای شعبه ضد ترور ترکیه منتقل گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/conuxnl

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر