۷/۰۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید

در شیمدینلی ترکیه و بخش دره قازان امروز صبح گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) درگیری با نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دشاته اند که متاسفانه 1 سرباز ترکیه در این درگیریها کشته شده است. 
بر اساس اخبار اولیه که از سوی سایت خبری استار ترکیه منتشر شده است در 25 کیلومتری چوکورجا گروهی از نظامیان ترکیه با دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برخورد کرده اند که درگیری چند دقیقه ای مابین تروریستها و نیروهای نظامی ترکیه بوجودآمده است، بنا به اخبار اولیه متاسفانه در این درگیریها 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
در منطقه نیروهای متعدد نظامی گسیل شده و عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cnv2ods
تله انفجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 2 زخمی
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر تونجلی ترکیه و در هنگام تردد ماشین نظامی منفجر شده و منجربه زخمی شدن 2 سرباز ترکیه گشت.
مواد منفجره ای که سبب این انفجار شده در ماشین دزدی جاسازی شده بود که با منفجر شدنش سبب زخمی شدن 2 سرباز ترکیه و چندین غیرنظامی و وسایل نقلیه گشت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bmfbtjq
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر تونجلی ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز و طی ساعات پایانی شب حمله تروریستی را به یکی از پایگاه های شهر تونجلی ترکیه تحقق ساختند.
این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های سنگین – راکت انداز و در ساعت 17:30 صورت گرفته است. پس از این حمله تروریستی 2 هیلیکوپتر کبری مناطق گذرگاهی احتمالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را مورد هدف قرار دادند. در منطقه عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvzl3b5

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر