۶/۳۱/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان مدرسه ای را به آتش کشید

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری و منطقه شیمدینلی ترکیه اقدام به آتش کشیدن یک مدرسه نمودند.
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر ترکیه دیشب گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان اقدام به آتش زدن یک مدرسه در منطقه شیمدینلی ترکیه نمودند، بر اسا مشاهدات با توجه به آتش سوزی مدرس دچار خسارت شدید مادی گشته است.
آتش زدن مدرسه توسط حزب کارگران کوردستان در ساعت 01:00 دیشب تحقق یافته است. اعضای پ.ک.ک به مانند همیشه پس از آتش زدن با رسیدن مامورین نظامی ترکیه فرار کرده اند.
در مدرسه به آتش کشیده شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) حدود 850 دانش آموز تحصیل می کرده اند، بنا شامل 3 طبقه میباشد.
دولت ترکیه چند سالی هست که آموزش به زبان کردی را به صورت اختیاری در مدارس ترکیه به رسمیت شناخته ولی سالهاست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای عدم تربیت نسلی که برای احقاق حقوق پایمال شده خود آگاهی لازم را داشته باشند تمام تلاش خود را می کند، به طوریکه سالهاست بسیاری از مدارس مناطق کوردنشین توسط این به اصطلاح حزب رادیکال، فاناتیک و خشونت طلب به آتش کشیده شده و می شوند. هدف احزاب تروریستی و خشونت طلب کردی به مانند حزب کارگران کوردستان تربیت نسلی میباشد که تنها انسان کشی را بیاموزد، کودکان 18 ساله ای که بجای تحصیل علوم انسانی در کوه ها برای بریدن سر انسان ها آموزش ببینند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8t4p4r4
یکی از نگهبانان روستائی توسط حزب کارگران کوردستان کشته شد
بر اساس درگیری که نیروهای امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند اعضای پ.ک.ک 1 نگهبان روستائی را کشتند.
درگیری در شهر بینگول ترکیه رخ داده است، نگهبان روستائی علارغم رساندن به بیمارستان به علت عمق جراحات درگذشته است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8rw2hvg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر