۶/۳۰/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 2 زخمی

بر اساس اخباری که روزنامه سایت زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) طی حمله ای به سربازانی که در منطقه در جستجوی تروریستها بودند 1 سرباز ترکیه را کشته و 2 سرباز دیگر را زخمی کرده اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر موش و در منطقه قاراکوتوک ترکیه صورت گرفته است. 
در حالی که نیروهای منطقه ای نظامی ترکیه در حال بررسی جاده مبادلاتی بوده اند از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد هدف واقع شده و کشته شده اند.
پس از این حمله تروریستی تعداد بسیار زیادی کاماندو و چندین هلیکوپتر به منطقه برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گسیل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8fwwc5t
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) پس از اوضاع متشنج منطقه و حمایت های فزاینده کشورهای هم مرز ترکیه برای تحت فشار قرار دادن ترکیه به شدت فعال شده و روزی نیست که خبر از قتل عام، ترور، خشونت و . این سازمان فاناتیک کرد در مدیای جهانی و منطقه ای منتشر نگردد، چند روز پیش میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با استفاده از آرپی چی و چندین راکت انداز کاروان 200 نفری از سربازان غیرمسلح آموزشی ترکیه را مورد هدف قرار دادند که متاسفانه در این حمله تروریستی 10 سرباز غیرمسلح ترکیه کشته و 71 نفر زخمی شد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر