۷/۰۹/۱۳۹۱

رقص کردی با میلیتانهای حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) کار دست نماینده سوئد داد

ائوین چتین که یکی از اعضای حزب سوسیال دمکرات سوئد که اکنون به عنوان مخالف اصلی اقتدار موجود می باشد جای گرفته است، طی ادعائی که در سایتهای معتبر جهانی منتشر شده است پس از منتشر شدن تصاویر رقص کوردی این نماینده با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) شخص مذکور ملزم به استعفاء از سمت خویش شده است.
ائوین چتین (Evin Çetin) که نماینده کرد تبار منطقه Dalarna سوئد می باشد به علت انتشار تصاویر رقص کوردی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (PJAK) که شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان ترکیه می باشد مرد بازخواست واقع شده است.
تصاویر رقص کردی وی با اعضای پژاک توسط نشریه Expressen منتشر شده است.
آقای Stefan Löfven رئیس حزب سوسیال دمکرات سوئد علت برکناری این شخص کردتبار را ترویج خشونت، تروریسم و ارتباط با یک سازمان تروریستی معرفی کرده است.
در طرف مقابل خانم ائوین چتین هدف خود از مسافرت و ارتباط با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان (Party of Free Life of Kurdistan) را تحقیق برای نوشتن کتابی معرفی کرده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvzvpwh  
سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک شاخه داخل ایران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ترکیه می باشد که تاکنون ترورها و قتل عام هائی متعددی را در آزربایجان غربی و بر علیه ملت ترک محقق ساخته است، بسیاری از جوانان رعنای ترک 21 ساله در حین خدمت اجباری سربازی توسط میلیتانهای این سازمان سربریده شده اند. متاسفانه آمار ترورها و قتل عام های پژاک از سوی دولت ایران تاکنون منتشر نشده است ولی بی شک رقم کشتارهای این سازمان تروریست، نژادپرست، خشونت طلب و فاناتیک کورد دهشتناک خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر