۷/۱۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 12 تروریست به هلاکت رسیده است

بر اساس بیانیه ای رسمی که از سوی استاندار شهر حکاری ترکیه منتشر گشته است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با 12 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که از طریق مرز عراق قصد ورود به ترکیه را داشته اند صورت گرفته است، در این درگیری نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 12 تروریست مذکور گشته اند.
بنا به اخبار رسمی که از سوی آژانس خبری آناطولی  منتشر شده است 2 نفر از این 12 تروریست زن می باشند.
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه چندین روز متوالی می باشد که در نقاط مرزی ترکیه – عراق عملیات هائی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را محقق می سازند و اخبار رسمی و غیررسمی منتشر شده خبر از تلفات بیشتری بود و ضربه ای دیگر بر جان نحیف پ.ک.ک وارد ساخته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8z86fyd
یوتلست پخش تلویزیون Sterk TV که متعلق به حزب کارگران کردستان می باشد را متوقف ساخت
شرکت تلویزیون و ماهواره ای NileSat در عملی پخش یکی از کانال های رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به نام Sterk TV را متوقف ساخت، این کانال تلویزیونی پس از روژ تی وی دومین ارگان رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای پروپاگاندا، ترویج نژادپرستی، رادکالیسم، خشونت طلبی و فاناتیسم میباشد. پس از دادگاه شهر کپهاگ که ممنوعیت پخش کانال Roj TV را به علت ترویج تروریسم و خشونت طلبی ممنوع ساخته دومین ضربه مهیب بر حزب کارگران کوردستان می باشد.
بنا به اخباری که به صورت رسمی از سوی شرکت Nilsat منتشر شده کانال تلویزیونی Sterk TV از تاریخ  30 سپتامبر 2012 قادر به پخش برنامه های خود از این ماهواره نخواهد بود. 
پروپاگاندا یکی از مهترین ابزارهای تروریسم بوده و می باشد و بی شک ضربات اینچنینی بر قلب سازمان تروریستی پ.ک.ک می تواند سبب عدم ترویج رادیکالیسم، نژادپرستی، خشونت طلبی، تروریسم و فاناتیسم در جامعه به شدت دارای تمایلات میلیتاریست وار کورد گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8un9o8v

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر