۴/۲۷/۱۳۹۱

حمله حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به کارگران معدن

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به حمله به کارگران معدن سنگی در شهر حاتای ترکیه نموده اند.
معدن سنگ در دامنه کوههای آمانوس واقع شده و مربوط به شرکت خصوصی می باشد که در حال بهره برداری از سنگ معدن بوده است.
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به حمله به معدن سنگ فوق اقدام به آتش زدن چندین کامیون و دیگر وسال نقلیه شرکت خصوصی شده اند، نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه نیز پس از اگاه شدن از این حمله تروریستی اقدام به گسیل به منطقه نموده اند که طی اخباری مخابره شده درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تا روشن شدن هوا داشته اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) به کارگران سنگ معدن دیشب در ساعت 01:00 صورت گرفته است. 
حزب کارگران کوردستان طی ماههای گذشته چندین ترانزیت، کامیون و ... را که در حوزه اقتصاد مناطق کردنشین ترکیه فعالیت داشتند به آتش کشیده و حتی چندین بار کارگران شرکتهای راه سازی، سد سازی و ...را ربوده و یا به روی آنان آتش گشوده است. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) برای عقب مانده نگه داشتن مناطق کوردنشین ترکیه اقدام به هر عمل شنیعی می زند که تهدید، ارعاب، آدم ربائی، اخاذی، به آتش کشیدن وسائل شرکت ها خصوصی و ... نمونه های انگشت شماری از اعمال این سازمان به شدت رادیکال و خشونت طلب می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvpbuky

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر