۴/۲۶/۱۳۹۱

کودکان مصدومین اصلی مین های حزب کارگران کردستان

همه روزه در مدیای ترکیه اخباری مبنی بر انفجار مین های کارگذاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و کشته و یا قطع عضو های متعدد حاصل از این انفجارها را مرور می کنیم. مین های کارگذاشته شده توسط حزب کارگران کردستان بیشترین صدمه را طی 30 سال گذشته بر کودکان و جوانان وارد ساخته است. کودکان و جوانان روستائی که به هنگام چرای گاو گوسفندگان خود به ناگاه پا بر رو مین ها می گذارند و نتیجه ....
در جدیدترین خبر از این دست وقایع 2 روز کودک چوپانی در نزدیکی منطقه آغری و دوغوبازید که نزدیک به مرز ایران می باشد پا بر روی مین های حزب کارگران کردستان گذاشته و سبب زخمی شدن 2 کودک به نام های ارتان دیلور و آدم ایگید که یکی 10 و دیگری 12 ساله می باشند گشت.
مین های حزب کارگران کوردستان (PKK) در 30 کیلومتری کوه تندورک و روستای قیزیل کوی کار گذاشته شده بود.
متاسفانه با وجود جراحت های شدیدی که یکی از کودکان در اثر مین انفجاری پیدا کرده بود جان خود را از دست داد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان همیشه پس از اجرای عملیات تروریستی به هنگام فرار مین های انفجاری متعددی را کار می گذارد که اکثراً این مین های در صورتیکه کشته نظامی نداشته باشند کودکان و جوانان محلی به دام این تله های انفجاری می افتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ckhvqwn
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر شیمدینلی ترکیه
بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر ساخته است دیشب در ساعات پایانی درگیری شدیدی مابین نیروهای نظامی ترکیه و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری  و منطقه شیمدینلی ترکیه صورت گرفته است. 
بر این اساس درگیری پس از حمله تروریستی به پاسگاه آغاز شده است که گروهی از تروریستهای حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش به سمت پاسگاه شیمدینلی نموده اند، خوشبختانه در این حادثه تروریستی خسارت جانی و مالی به نیروهای ترکیه وارد نشده است.
برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cc4vrrg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر