۴/۳۰/۱۳۹۱

حمله حزب کارگران کردستان به خط لوله نفت کرکوک

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز طی عملیات تروریستی خط لوله انتقال نفت کرکوک – یومورتالیق را مورد هدف قرار داده و به آتش کشید.
بنا بر اخبار منتشر شده حزب کارگران کردستان اقدام به بمب گذاری در محل انتقال خط لولوه نفت کرکوک شده و پس از انفجار آتش سوزی وسیعی در خط لوله ایجاد شده است.
فرماندار شهر ماردین ترکیه طی مصاحبه ای از نبود خسارات جانی در حادثه تروریستی مذکور خبر داده و از خاموش سازی محل انفجار خبر داد.
نیروهای آتش نشانی و اکیپ مخصوص نیز نشت نفت خط لوله کرکوک را ترمیم کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d5veayn
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر زلزله زده وان ترکیه
بر اساس اخباری که سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر ساخته است دیروز حمله مسلحانه ای از سوی میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) صورت گرفته است.
این حمله تروریستی به محل پلیس امنیتی شهر وان بوده که با استفاده از راکت انداز محقق شده است.
خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی وجود نداشته است.
نیروهای نظامی ترکیه در حال انجام عملیات بر ضد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dxjdohb
انفجار تروریستی در شهر حکاری ترکیه
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در اثنای حرکت ماشین پلیس منفجر شده است. این حمله تروریستی در شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در این حمله تروریتی اقدام به بمب گذاری و ایجاد تله های انفجاری در محل نزدیک نگهبانی پلیس نموده بودند.
خوشبختانه در این حادثه تروریستی خسارت جانی بهمراه نداشته و نیروهای ترکیه در حال انجام عملیات بر ضد سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctqbs7g

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر