۴/۲۸/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید ، 3 زخمی

بر اساس اخباری که دقایقی پیش از سوی رسانه های ترکیه مخابره شده نیروهای نظامی ترکیه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری ها 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بر اساس منابع اطلاعاتی پس از گشودن آتش به سمت سربازانی که در حال نگهبانی بودند در و اولین دقایق حمله تروریستی 1 سرباز ترکیه کشته می شود، پس از اولین آتش ها نیروهای نظامی ترکیه نیز اقدام به گشودن آتش می کنند و درگیری سختی دقایقی مابین نیروهای ترکیه ای و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوجود می آید.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر زلزله زده وان و در منطقه روستای ائل آچماز صورت گرفته است.
درگیری ها در ساعت 15:00 صورت گرفته است. سربازان زخمی با استفاده از هلیکوپتر نظامی به بیمارستان شهر وان ترکیه منتقل شده اند.
پس از حمله مسلحانه و تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیروهای وسیع کاماندوی ترکیه به منطقه اعزام شده و عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در حال پیگیری می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bm23b5b

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر