۴/۲۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

طی درگیری که نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند متاسفانه 1 نگهبان روستا کشته شدند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان در شهر شیرناک و مطنقه باب الشباب صورت گرفته است که متاسفانه در این درگیری عصمن گوک نگهبان روستا کشته شده است.
نگهبان کشته شده 35 ساله بوده و دارای 5 فرزند می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/czqf9hw
تله افنجاری حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر وان ترکیه
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که در شهر وان ترکیه و منطقه باشکاله بکار گذاشته شده بود در اثنای حرکت ماشین های نظامی منفجر گشت، خوشبختانه این حادثه تروریستی خسارات جانی و مالی درپی نداشت.
بر اساس اطلاعات منتشر شده تله انفجاری حزب کارگران کردستان در راه مبادلاتی روستای کوچ داغ کار گذاشته شده بود. پس از منفجر شدن این تله انفجاری گودالی به عرض 2 متر و به عمق 1 متر ایجاد شد.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات آغاز شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cr8c5u3
شروع عملیات وسیع بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان
وجود یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر دیابکیر ترکیه توسط تیم های اطلاعاتی ترکیه مشخص شده و سریعاً تیم های کاماندو با حمایت هلی کوپترهای اسکورسکی و کبری برای انجام عملیات وسعی به منطقه اعزام شده اند.
تروریستهای حزب کارگران کردستان در منطقه لیجه شهر دیاربکیر ترکیه تثبیت شده اند. شروع عملیات در ساعت 04:30 گزارش شده است. هلیکوپترهای کبری هم اکنون نیز در حال گسیل کاماندوهای ترکیه به مناطق فوق می باشند.
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه از شروع عملیات چندین دفعه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به وقوع پیوسته است.
عملیات همچنان ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/84fhh6u

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر