۴/۲۸/۱۳۹۱

پنج تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر ساخته است طی درگیری که نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست شده اند. 
در تاریخ 30 آوریل 2010 عملیات تروریستی از سوی حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی و منطقه نظامیه صورت می گیرد که در این عملیات تروریست پ.ک.ک 4 سرباز ترکیه را کشته و 7 سرباز دیگر را مجروح می کند، فاعلین این حمله تروریستی طی عملیاتی که در تاریخ 9 جولای 202 از سوی نیروهای نظامی ترکیه درمنطقه بینگول صورت می گیرد به هلاکت می رسند. بدین ترتیب 16 تروریستی که در کشتار نظامیان ترکیه دخالت داشتند همگی به هلاکت رسیدند.
طی سالهای متوالی چندین تروریست شناخته شده حزب کارگران کردستان (PKK) که مسئول انجام عملیات های مسلحانه و تروریستی پ.ک.ک در منطقه بینگول بودند سرانجام طی عملیاتهای نیروهای نظامی ترکیه بر علیه سازمان تروریستی  حزب کارگان کوردستان به هلاکت رسیدند.
بر اساس منابع بدست آمده از اجساد و مخفیگاه های میلیتانهای به هلاکت رسیدن تمامی حملات تروریستی که منجربه کشته شدن سربازان ترکیه در پایگاه های نظام می شده حساب شده و بر پایه برنامه ریزی قبلی محقق می شگته است، به طوریکه طی بازرسی های انجام شده تعداد بسیار زیادی تصاویر از حملاتی که میلیتانهای حزب کارگران کوردستان در صدد حمله به آن موضع بودند کشف شده است. 
بر اساس عملیاتهائی که از آن موقع شروع شده است 16 تروریست حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به هلاکت رسیده، 5 تروریست تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده و در تاریخ 9 جولای 2012 نیز 5 تروریست دیگر به هلاکت رسیده اند که رد مجموع 31 تروریست شناسائی شده است.
از تروریستهای کشته شده 2 نفر زن بوده اند، اسامی تروریستهای زن Rojen Gever و Pelin Koçer می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccxlymt

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر