۱۱/۲۴/۱۳۹۱

یوروپل: درآمد 20 میلیون یوروئی حزب کارگران کردستان از تجارت مواد مخدر

گزارش سالیانه یوروپل در بخش تجارت مواد مخدر منتشر شد، مهمترین نکته در گزارش مذکور در بخش مافیای تجارت مواد مخدر گزارش تکان دهنده ای می باشد که ناشی از گستردگی مافیای گروههای رادیکال و مسلح کرد در رابطه با تجارت انواع مواد مخدر و دیگر تجارتهای از جمله تجارت اسلحه، تجارت انسان و کودک و ... می باشد.
بنابه گزارش Europol درآمد سالیانه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تنها از تجارت انواع مخدر به صورت سالیانه حدود 20 میلیون یورو می باشد که بنا به آمار ارائه شده در گزارش یوروپل مافیای تجارت مواد مخدر پ.ک.ک به عنوان مهمترین مافیای اتحادیه اروپا در امر انواع تجارت های غیرقانونی مشخص گردیده است.
آماری یوروپل ناشی از استفاده مواد مخدر در بین مردمان اروپا در رنج سنی 16 تا 64 سال و تعداد مصرفین حدود 80.500 نفر می باشد. آمار فوق نشان از 23.7% کل جمعیت دنیا می باشد. 
نکته قابل توجه دیگر جایگیری نام ترکیه در لیست دوم کشف انواع مواد مخدر می باشد که دوباره ناشی از مافیای بسیار عظیم سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در داخل ترکیه برای ترانزیت به اروپا می باشد. ترکیه مهمترین مسیر ترانزیت انواع مواد مخدر به اروپا می باشد.
بیشتر تزانزیت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به اروپا مواد مخدری همچون هروئین، کوکائین، آمفتامین،متافتامین، اکستازی و .. می باشد. 
در بخش حزب کارگران برای معرفی این سازمان مخوف کورد چنین می نویسد:
حزب کارگران کردستان یا یکی از سازمانهای رادیکال کرد می باشد که هر ساله حدود 20 میلیون یورو ناشی از قاچاق انواع مواد مخدر توسط زیرشاخه های مختلف در اروپا بدست می آورد. 
تعدد وجود گروههای تروریستی- فاشیستی کرد که از راه تجارت انواع قاچاق امورات خود را تامین می کنند یکی از مهمترین مشکلات را برای مردم منطقه بوجود آورده اند و افزایش رادیکالیسم و نژادپرستی در جامعه کرد بدون تردید ارتباط مستقیمی با پول های بادآورده ناشی از این تجارت غیرقانونی و غیرانسانی دارد. وجود صدها تلویزیون و ارگان رسمی – غیرسمی پروپاگاندا بی شک بدون حمایت مالی ناشی از این تجارت غیرممکن می باشد.  
منبع ترجمه گزارش:
http://tinyurl.com/d2cxc7d

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر