۱۱/۲۸/۱۳۹۱

حمله حزب کارگران کردستان به مدرسه ابتدائی و مرکز اورژانس

گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به علت 14 مین سالگرد دستگیری عبدالله اوجالان رهبر پیشین پ.ک.ک که اکنون در جزیره امرالی ترکیه بسر می برد با تجمعی غیرقانونی به مانند همیشه اوج اقدام به حمله به مدرسه ای ابتدائی و مرکز اورژانسی درشهر سیرت ترکیه نمودند.
حمله طرفداران ترور و تروریسم به 75 مین دبستان ابتدائی سیرت و مرکز درمانی خانواده ائوره ن صورت گرفته است. 
طرفداران حزب کارگران کردستان با روشن نمودن لاستیک های متعدد سب به آتش کشیده شدن محوطه گشتند و درصورت عدم رسیدگی آتش نشانی فاجعه ای انسانی تحقق می گشت.
گروههای نژادپرست کورد در ساعت 20:15 با تجمع در کوچه صلح اقدام به سردادن شعارهائی بر لیه رهبر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نمودند که با ورود پلیس به منطقه اقدام به آتش زدن چندین عدد لاستیک تراکتور نموده و منظره ای بسیار غیرانسانی را منعکس نمودند.
پلیس ترکیه پس از همکاری با آتش نشانی آتش را خاموش کرده و به تعقیب طرفداران ترور و تروریسم پرداخت که خوشبختانه موفق به دستگیری 3 نفر گردید.
سازمان تروریستی – فاشیستی حزب کارگران کردستان که ید طولانی در استفاده ابزاری از کودکان خانواده های کم بضاعت و سطح پائین کرد به عنوان ابزاری در ججهت پیشبرد اهداف شوم و سیاه خود دارا به مانند همیشه کودکان 12 الی 13 ساله در این تجمع نیز به عنوان ابزاری برای به هم زدن شهر استفاده میشود، بدون تردید میلیتانهای خبره ای که سالها به حرفه انسان کشی مشغول می باشند با سپر قرار دادن کودکان در مواقع لزوم اقدام به حملات تروریستی نسبه به نیروهای نظامی ترکیه می نمایند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cagv4yh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر